Tas pati beda su sklendem ir 2 litriniam motorui, nes ten gi viskas tas pats tik kad 4 cilindrai... "Staska" <staska_s@yahoo.kom> wrote in message news:h5chd9$1n7$1@trimpas.omnitel.net... > > "pjezo" <kaminskiukas@delfi.lt> wrote in message > news:h5cgnr$10c$1@trimpas.omnitel.net... > >> na nezinau, cia gal Staska galetu pakomentuoti toki meistru darba... > > Toks ir komentaras. I variklio vidu, kaip tu minejai, tikrint indeklus ir > pan be seimininko prasymo motoristui kaip ir nepriklauso. Nes ne vienu > atveju, turi buti keiciami svaistikliniai varztai juos atsukus. Kad juos > pakeist, kartais reikia istraukt lauk svaistiklis, o t.y. tektu kelt > galva.. Aisku, sutvarkyt iskart visus tepalo begimus ar pan tai jau kaip > ir priklausytu. Tas pats liecia ir visokias slangutes, hamutus ir pan. Kas > del tos sklendes, tai kol nesimato kokia tai sklendes dalis, kaip atrodo > ju isimta sklende ir pan sunku kazka vertint. As itarciau paskutiniu, > sklende isiminejusiu meistru kalte. Beje, BMW 5 E60 3.0d motoras tai > turejo igimta liga su tom sklendem, luzinedavo jos.. O remontas po to > gausiai nepigus. > > >