man panasiai buvo tai priezastis suplysus variklio pagalve. Siap, tipiskai tai panasu i sailenblokus ar stabilizatoriaus ivores- kol dar ne visai gatavos barska tik prie didesniu smugiu, kuo toliau tuo bus dazniau. suvedimas bus ne prie ko, isvirtimas isvis nesireguliuoja, o suvedima as sau tai pats susireguliavau, ne tiek ten ir sudetinga, kai zinai kaip turi elgtis masina kai geras suvedimas- posukyje susukus vaira, jis turi gryzti i pradine padeti, bet ne per greit, vairas neturi buti sunkus (ratai susukti i vidu, tuomet atmetimo nera) ir neturi atsisukinet per smarkiai- ratai ziuri i isore. Po tokio savarankisko reguliavimo, priekines padangos pas mane devisi leciau nei galines, ir leciau nei gamintojas nurodes (demisezonkes turejo susidevet per 40 000, jau 60000 tai priekiniu dar puse yra, galas jau i pabaiga, dyla tolygiai) -- vyt/ /e 36 318 tds caravan. "Arturas Slajus" <x11@ISTRINK_MANEarturaz.net> wrote in message news:h5cqsc$cuq$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > BMW E36/5 316i Compact, 97m. > > buvo sitam aparatui atlikta abieju priekiniu sarnyru ir amortizatoriu > keitimo operacija. Detales imtos naujos. > > Po kiek laiko pavazinejimo pastebetas keistas fenomenas: staigiau > pasikeitus priekio pozicijai pasigirsta toks skardus (lyg ir metalinis) > bum priekyje. Pvz. greiciau vaziuojant per gulincius policininkus arba > uzlekus i Kauno akropolio parkinga (ten yra pakilimas i 2 auksta). > > Per duobes vaziuojant letai - nieko. > > Pravazinejau jau pora menesiu taip, nes nebuvo laiko tvarkyt, lyg ratu dar > nepameciau. Gal ir negerai cia taip dariau, bet... > > Klausimas: kas ten gali buti ir kodel? Vaziuot lyg ir netrukdo, bet knisa > atsakanciai. Ir baisu truputi :) > > Dekingas is anksto ;)