Jei rudyja slenksciai, ir norisi ka nors padaryti (manau verta), tada daryciau taip: Pripurksti i vidu kokio Dinitrol ML, ar kazko panasaus. Kiek maciau mirstanciu slenksciu, tai procesas vis tik vyksta is vidaus. Tad manau sitas veiksmas ko gero pagrindinis. Surudyjusios isores vietas pravaldyt metaliniu sepeciu, ir nutepti pvz bitukas + atrabotke. Kai tos vietos nusiplauna - pakartoji. Laiko sanaudos isores tepliojimui apie 10 min. "andzeja" <andzeja_TRINTI@rambler.ru> wrote in message news:pil0h4$17e$1@trimpas.omnitel.net... >O jei nuo slenksciu nusilupusi guma (apsauga nuo korozijos) ir parudyjes >slenkstis ar apsimoka kazka daryti ar laukti kol supus ir virinti nauja? >Tipo uztepti rudziu suriseju, gruntu ir uzpurkst kuom nors...? > > > -- > > > "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> Wrote in message: >> Kiek dinitrola bandziau isores antikoroziniam padengimui - rezultatas >> apgailetinas. Iki siol ivairaus nepabaigto yra, bet stovi nenaudojamas. >> >> Kaip tik dabar 2 masinu gyvenima pratesineju, tai visai idomu stebet >> procesa, matosi, kas kazkiek pristabdo mirti, kas ne. >> >> Ukiskai masinos mirtis nuo rudziu mazdaug tokia: >> >> - pirmasis mirties etapas, kai nupuna slenksciai ir galines arkos, ir >> nepraeina apziuros. Gydoma slenksciu pervirinimu, arkas irgi galima, bet >> jeblia vargu ar verta rezultato. Anyway, ta esu padares. Toms dalims >> antikorozinis gyvenima prailgina. >> >> - antras mirties etapas, kai prades spyruokles i vidu list. To dar >> nebandziau, bet jei neuzkals variklis, manau bus ir tai. >> Ir pries sita etapa antikorozinis nepades. >> >> >> >> "Bomanz" <bomanz@kazkur.taj> wrote in message >> news:pikrgg$teo$1@trimpas.omnitel.net... >>> "Dinitrol" yra ?vairi? apsaugos priemoni?. >>> >>> K? naudoti paprasto ir efektyvaus i?orei ne?inau. A? nuvalau r?dis ir >>> atsilupusius da?us aplink ir tepu epoksidiniu gruntu. Po to arba nieko, >>> arba bitumin? mastika arkoms arba da?au jei labai matosi. Bet taip daug >>> darbo ir visai supuvusioms skardoms nepad?s. >>> >>> On 2018.07.17 14:28, Sail wrote: >>>> Ir kas gi skirta isorei? >>>> >>>> Po daugelio ivariu bandymu as apsistojau ties bituko ir atrabotkes >>>> misiniu. >>>> Dinitrolas jeigu gerai, tai tik i uzdaras ertmes. >>>> >>>> O bet deja rudyja daznai ir is isorines puses... >>>> >>>> >>>> "Bomanz" <bomanz@kazkur.taj> wrote in message >>>> news:pik4aa$avb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Opel Astra 1995. Prie? 13 met? darytas Dinitrol antikorozinis. Tik >>>>> prie? >>>>> kelet? met? atsirado viet? kur r?dys kyla i? vidaus. Pripur?k? visur >>>>> negail?dami, koki? savait? i? dureli? va?kas b?go lauk. Nestiprus >>>>> kvapas >>>>> saulei pakaitinus jaut?si kelias vasaras. >>>>> >>>>> Ta pati Astra. Pakeistas kapotas. Po 5 met? kapoto priekis i? vidaus >>>>> prar?dijo kiaurai. Prie? 3 metus pakeistas, vid? i?pur?kiau Wurth >>>>> va?kine priemone. Kol kas ner?dija. >>>>> >>>>> Taip, va?kin?s priemon?s nusiplauna. Jos n?ra skirtos i?orei. >>>>> >>>>> >>>>> On 2018.07.17 08:12, Sail wrote: >>>>>> Is asmenines patirties dulkinantis su antikvarais - antikorozinis yra >>>>>> gerai, jei korozija dar neprasidejo. >>>>>> >>>>>> Jei jau pradejo put, tai deja deja, bet reikia periodiskai padenginet >>>>>> kokiu nors nestingstanciu brudu, a - la atrabotke + bitukas ar >>>>>> panasiai. Taip karta i pusmeti ar bent jau kasmet, cia priklausomai >>>>>> nuo >>>>>> vietos, kurioje puna. >>>>>> >>>>>> Visokie dinitrolai nusiplauna tik daina nuo koroduojanciu vietu. Tad >>>>>> pinigai ant jo - tikrai ant vejo. >>>>>> >>>>>> Pripurksti i visas uzdaras ertmes gal ir nera blogai. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "fenix" <kazkoks@kazkaip.com> wrote in message >>>>>> news:pij0t2$jlr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> pinigai vejams. >>>>>>> >>>>>>> argumentu prasom, galima trumpai. >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >> > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/