"0.5B" <puseb@gmail.com> Wrote in message: > na man tada įdomu, kad kad ir tavo subarikas, kuris tikrai jau turėjo rūdžių > kažkiek ant dugno ir pan., ką, pirma dugną purškė rūdžių surišėju, ir tik > ant viršaus Dinitrolu? > taipogi slenksčiai, o ypač dugnas, jei padengti iš išorės, rūdys kals į > vidinę, nematomą pusę, kurios neapdorosi.... kas iš to? > > > "foonia" wrote in message news:pimqqk$83v$1@trimpas.omnitel.net... > > "0.5B" <puseb@gmail.com> Wrote in message: >> Sveiki, >> >> 1] ar verta >> 2] ir ar yra priemonės 2in1 >> yra skardos [paslėptos] po bagažine ties bamperiu, kur vizualiai matosi >> prasidėjo rūdijimas. Galbūt atsirado jau kokių alia dervų/smalų skystų >> etc, >> kurios turi savyje stabdančių rūdijimą medžiagų? >> Nes anksčiau sakė, kad jei ant rūdijančio užpurški smalų, tai dar blogiau, >> dar greičiau supūna po tom smalom.. >> >> > > 1. Verta, jeigi ne per velai susigruebta. Outback po 5 metu > gyvenimo Lietvoje davo Dinitrol, 13 metu skardu bukle vis dar > gera. > 2. Tos medzigos ja n metu egzistuoja, vadinasi rudziu surisejas > bet jeigu pradejo rudyti is vidaus - niekas nepades, reikia > pjauti, virinti ir tada dengti antikoru. > -- > foonia > > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/ > > Turejau Legacy kuriai be antikoro ispuvo dugnas, isplyso galinio amortizatoriaus tvirtinimas, kiaurai prarudijo dureles ir t.t. . Kaip tik dar paziurejau sestadieni per TV kaip atrodo amalogisku metu Outback be antikoro - tikrai man atsipirko tie savo laiku imerkti 250€, pypintis reikia ne su kebulu o su kitom dalim :-) -- foonia ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/