2018.08.08 11:36, Dainiushas rašė: > tu rimtai galvoji, kad ant 130 tie keli šimtai rpm kažką juntamo reiškia? tikrai taip! siuo atveju oro pasipriesinimo f-ja turi kvardratine priklausomybe nuo greicio. 90-100, imho, mano atveju butu pats ekonomiskiausias greitis, nes tarp 85-95 labai daznai sokinetu tarp 6 ir 7 pavaros. Vistiek, maziau nei 4.4 nepavyko pasiekt 30km ruoze. > 2018.08.08 11:21, fenix rašė: >> 2018.08.08 11:12, fenix rašė: >>> 2018.08.08 10:43, foonia rašė: >>>> Dyzelgritinis troleibusas 130-150 jame 7-8L praerita savaitgali >>>> sulakscius prie juros, tad uztenka cia sekti kodeko pasakas. Jam T5 >>>> irgi >>>> ima 5L, svogeris su tokiu pora kartu suvazinejo iki Nicos ir atgal du >>>> nelabai prikrautamasina, jam eme 10-12L >>> >>> palanga-telsiai-tytuvenai-raseiniai-vilnius duomenys, rezimai buvo >>> ivairus, tame tarpe ir po miestelius pasitrinant, 10km zvyrkelio, 2 >>> kabakai, miesteliu pervaziuota koki 20, sustojimu bent 10, magistralej >>> leistinu arba greiciau. >>> >>> 130-150 rezimu butu 5.5-6, gaila neturiu 5.2 screenshoto, kur vaziuota >>> butent 130 rezime >> >> pataisysiu: 120+ rezime, vilnius-kaunas gal kiek leciau nei 130, nes >> stengiuosi vaziuoti iki 20kmh virsydamas nurodyta leistina >> >>> nematau prasmes test diskusija. nieko cia kosmisko nera, kad >>> 1500-2000rpm rezime vaziuojantis auto isvaziuoja is 5.5 >>> >> >