Svarbu kad butu vienodos, visa kita kiek laiko kaitinsi, jei bus 7v vietoj 5 reiksnkaitint senu metodu- 3 kartus, jei 5 vietpj 7, tai kaitins geriau, bet ilgai nelaikys. Beje, man 3 golfas kures per salcius su 1 veikiancianzvake, kai senasis 2 is 6 zvakem perdegus vasara vos vedesi. CR sistemom zvakiu sako nelabai reikia. Jei visos 5v deciau 5v, juolab tai nebrangi, lengvai keiciama detale. -- svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365 vienasis <jonas@petras.lt> Wrote in message: > Sveiki, > Auto Seat Altea XL 2008-09 m variklis 2.0 tdi 103 kw 8v BMM su dpf. > Numir? pirma pakaitinimo ?vak?. I?sukus radau, kad ankstesnio savininko > pastatytos Bosch 0 250 402 001 5 volt? (naujesn? versija b?t? 0 250 402 > 005). Su jomis prava?iavau apie 50 000, vis? laik? u?sivesdavo puikiai > i? ketvir?io apsisukimo, problem? nebuvo. > Bet pagal ETKA tur?t? b?ti N 10591604 (N 10591608) keramin?s 7 volt?, > tai patvirtinimo ir Seat Autojuta. > Neai?ku, kokios ?vak?s tur?t? b?ti - 5v ar 7 v. ?vaki? katalogai sako > ?vairiai. > Ar gali b?ti kad ETKA meluoja? Ar tur?t? b?ti 7volt? , bet savininkas ar > pardav?jas nusprend? sutaupyti ir pastat? pigesnes? > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/