Tema: Re:Pakaitinimo ?vak?s VW
Autorius: svyt
Data: 2018-09-30 08:55:39
Svarbu kad butu vienodos, visa kita kiek laiko kaitinsi, jei bus
 7v vietoj 5 reiksnkaitint senu metodu- 3 kartus, jei 5 vietpj 7,
 tai kaitins geriau, bet ilgai nelaikys. Beje, man 3 golfas kures
 per salcius su 1 veikiancianzvake, kai senasis  2 is 6 zvakem
 perdegus vasara vos vedesi. CR sistemom zvakiu sako nelabai
 reikia. 
Jei visos 5v deciau 5v, juolab tai nebrangi, lengvai keiciama detale.


-- 

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

vienasis <jonas@petras.lt> Wrote in message:
> Sveiki,
> Auto Seat Altea XL 2008-09 m variklis 2.0 tdi 103 kw 8v BMM su dpf. 
> Numir? pirma pakaitinimo ?vak?. I?sukus radau, kad ankstesnio savininko 
> pastatytos Bosch 0 250 402 001 5 volt? (naujesn? versija b?t? 0 250 402 
> 005). Su jomis prava?iavau apie 50 000, vis? laik? u?sivesdavo puikiai 
> i? ketvir?io apsisukimo, problem? nebuvo.
> Bet pagal ETKA tur?t? b?ti N 10591604 (N 10591608) keramin?s 7 volt?, 
> tai patvirtinimo ir Seat Autojuta.
> Neai?ku, kokios ?vak?s tur?t? b?ti - 5v ar 7 v. ?vaki? katalogai sako 
> ?vairiai.
> Ar gali b?ti kad ETKA meluoja? Ar tur?t? b?ti 7volt? , bet savininkas ar 
> pardav?jas nusprend? sutaupyti ir pastat? pigesnes?
> 
> 


----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/