Na per TA mazgus turi patikrinti taip, kad galima butu drasiai vaziuoti sekancius 2 metus. Kitaip tariant neturint TA yra rimta priezastis itarti, kad automobilis yra netvarkingas. Net ir sekancia diena po TA galiojimo pabaigos. Be abejo TA turejimas negarantuoja, kad niekas nesuges, bet tam ir yra skirtingi intervalai skirtingos rizikos grupes TP, kurie turetu sumazinti tokiu ivykiu tikimybe... On 16.10.18 21:07, eSSas wrote: > On 16/10/2018 21:46, benamis wrote: >> Kuo tai pasapaliojimas? > > Nes pezalai apie nieką > >> Dar situacija. TA nera, priekiniu ratu stabdymo jega skiriasi >50%. >> Tenka staigiai stabdyti ir del to mesteli i priespriesine puse ir ten >> avarija... > > Jei TA nėra, priekinių ratų stabdymo jėga skiriasi >50%, teisingai > supratau? O jei TA yra, tai stabdymo jėga tiek daug tikrai tikrai > nesiskirs? > > S. > >>>> Na kodel taip iskart... Man irgi atrodo logiska, kad neturint TA, >>>> pirmas dalykas kas sauna i galva tai, kad avarija galbut ivyko nes >>>> automobilis buvo netvarkingas. Reik ekspertizes ir t.t. >>> >>> Gerai, kad ne kiekvienas pasapaliojimas dangun eina >>> >>>> tarkim vasarines padangos ziema... >>> >>> Ir vėl nepavyko nenusišnekėti