IMHO čia didžiausias gerų žieminių padangų privalumas - jei priekyje važiuojantis iš posūkio neišlėkė, tai ir aš su gerom padangom neišlėksiu. On 2018.10.30 21:41, Vytas wrote: > Sąlygas vertinau pagal galimybes. Prieky važiavusi A6 Allroad matyt vertino ne taip, nes po suktuko atsidūrė pievoj. > P.S. šiaip tai Jūsų saugumas Jūsų valioje, tsakant.. Rūpinkitės savimi. > > > Bomanz <bomanz@kazkur.taj> Wrote in message: >> O jei būtum teisingai įvertinęs eismo sąlygas ir važiavęs kiek lėčiau, tarkim 90 >> km/h? >> >> Žinoma geriau pakeisti abi padangas. Dar geriau jei padangos bus geriausios >> kokias galima nusipirkti ir keičiamos naujomis kasmet. Dar geriau jei mašina >> nebus senesnė nei 3 metai. Ir su daugiausiai žvaigždučių crash testuose. Ir su >> kiek daugiau santrumpų tipo ABS, ... >> >> Realybėje mašinai 10 metų, nuvažiavus >200Mm, padangos kokios nors Sava ar >> Nordman. Ir dabar pradėti rūpintis dėl 2mm skirtumo kaip dėl kritinio saugumo >> elemento? >> >> On 2018.10.30 20:39, Vytas wrote: >>> Ugniagesiai gelbėtojai pasakoja, kad tie "nieko nepajautę", bet nebegyvi dažnai randami su šūdo pasta kelnėse. >>> Nieko neįrodinėsiu, bet tarkim vakarykščiomis sąlygomis trasoje A2 tikrai turėjau ką veikt su naujom gumom prie 100...120 km/h. >>> Kiekvienam savo, hau! >>> >>> >>> >>> tranzoo <tranzoo@gmaila.kom> Wrote in message: >>>> On 10/30/2018 14:23, Lawrence Jamieson wrote: >>>>> Viena padanga prakirsta neremontuojamai. >>>>> >>>>> Ar labai būtu blogai, jei būtu uždėta tokio pat modelio nauja padanga, >>>>> bet ~2mm besiskiriančiu protektoriumi? Ar vis tik reikia pirkti dvi >>>>> naujas ir pasakyti sveikai apynaujai padangai "ate"? >>>>> >>>> nieko nepajusi. greiciau mirsi. >>>> >> >