Galvos neturint, vaziuojant ne pagal salygas, ne pagal masinos galimybes reiktu sakyt. Nesuprantu ir nesuprasiu sitokio mechanines automobilio dalies sureiksminimo, as isitikines, kad zmogiskas faktorius cia svarbiausia ir nepatikimiausia detale. Kiek esu apturejes cirku, niekad net nekilo mintis kaltint padangas, stabdziu diskus. Kad ir va pries keleta metu ilekiau ukrainoj i karviu banda, ( i youtube ir feisbuka buvau idejes) pavyko tarp karviu pataikyti. Kaltinu tik save, kad ukrainos uzmiescio keliuku ant 160 vaziavau, poto vazinejau leciau, stengiuos ne autostradom virs 140 nevaziuoti, nors ir gerai baigesi, sustojau 3 metrai nuo karves. Kazi ar del to, kad su gerom padangom buciau sustojes 10 metru iki karves nutares kad taip vazinet ukraina visai saugu. Kas idomu kad greiti labai sunku suvokti, vaziavime tarp 90 ir 190 didelio skirtumo apsipratus beveik nera, o stabdymo kelias prailgeja labai juntamai- prie 90 stabdai ir masina stoja, prie 190 uzmini stabdi iki dugno ir ilgai lauki kol greitis juntamai prades mazet, nors masina ir stabdo abs'ui pilnai cirskiant. -- svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365 Vytas <privatus123@yahoo.com> Wrote in message: > Su kokiom nors lievom ?iemin?m, arba kad ir labai gerom mink?to mi?inio vasar? gali b?ti pabaig? su labai li?dnom pasekm?m. > > > > > > Teisybes Dele <aaabbbkodas@gmail.com> Wrote in message: >> On 11/6/2018 3:55 PM, Ignas wrote: >>> turbut tikimybe, kad padangu kokybes skirtumas bus lemiantis veiksnys >>> situacijos laimingoj pabaigoj, gerokai mazesne, nei laimet teleloto du >>> kart is eiles nenusipirkus bilieto... >> >> >> Su zieminem vasara, gal ir taip. >> O su senom sukietejusiom vasarinem ant slapio asfalto - shansu daug >> paminet padangas kaip lemiama veiksni... bent sau paciam, draudimui >> jauciu vienodai >> > > > -- > Vytas > > > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/ > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/