Reikia voltmetro kuris rodo 0.01V skaičius. Voltmetro tikslumas nesvarbu, bet reikia kad nesikeičiant įtampai nesikeistų parodymai. Užvedi, palauki kol įtampa nustos keistis arba stabiliai iš lėto augs. Į jungi faras, palauki 20 sekundžių, tada šildymą, palauki, tada dar ką nors. Taip jungi kol įtampa pradės iš lėto kristi. Maždagu po 0.01V per 5 sekundes, dabar neatsimenu. Krentanti įtampa reiškia, kad generatoriaus nebeužtenka ir iškraudinėjamas akumuliatorius. Padidini variklio apsukimus. Jei įtampa pradeda kilti - reiškia akumuliatorius vėl kraunasi. Patogi vieta prijunti testerį salone - salono apšvietimo lemputė. Bet gali būti niuansų, tarkim koks nors įtampos stabilizavimas kad salono lemputės šviestų vienodai. Patikimiausia matuoti prie akumuliatoriaus gnybtų. On 2018.11.26 09:45, Lawrence Jamieson wrote: > 2018-11-23 22:48, Dainiushas rašė: >> niuansą labai gwerai pagrindžia ar paneigia voltmetras. Jei pagrindžia, >> turbūt reikia taisyt generatorių. > O kikie skaiciai turi būti. Nes skaicius tai aš matau, o kaip juos > interpretuoti? > > Pvz. iš ryto įtampą rodė 11,8V. Pradėjus vesti krito iki ~9V. Užsivedus > pakilo iki 14,5V. > >