2018.12.05 17:23, Dainiushas rašė: > nu tai sekančiam feislifte bus proveržis, pataisys kazin. reguliuojamus amortikus pirkt skatins ir toliau. > 2018.12.05 17:12, fenix rašė: >> 2018.12.05 16:00, Nevkurse rašė: >>> Tai ir zieminius kaliosus runflat uzsimovei? :) Nes su 16 coliu >>> paprastom padagom - plaukia tas Passat'as ganetinai komfortiskai :) >> >> ...plaukia bildedamas, pataisysiu. 2 mashinos, runflat ir ne runflat, >> vienodai. garsas is kebulo >> >>> 2018.12.05 14:52, fenix rašė: >>>> 2018.12.05 14:22, Andrius rašė: >>>>> Pora sav vazinejau su Passat 1,4 dsg (7), 2018, dabar su Tiguan 2,0tdi >>>>> dsg (7) ir ant abieju pastebejau toki dalyka, kad pirmom pavarom toks >>>>> jausmas, kad jie velka pavaras. Nera to, kad pyst ir perjungia, >>>>> pyst ir >>>>> perjungia vel. Paskui jau ok, 3-4 ir toliau. Cia naujieji softai tokie >>>>> nesamoningi? Passatas buvo 20k pravaziaves, tiguanas naujas. Jungiant >>>>> rankiniu budu viskas ok. Su citybee golfu vaziavau, tiesa turbut kiek >>>>> senesnis, nes 70k ant spidometro, tai tas viska dare gerai. >>>> >>>> 2.0tdi ir 1.8tsi tikrai 1-2 pavaras velka. sakyciau yra vaziuojama ant >>>> sankabos, su praslydimu nes staigiau uzmynus apsukos pakyla greiciau >>>> nei >>>> greitis. 1.8tsi visai smagiai vaziuotinas su dsg, is tdi noretusi >>>> daugiau. yra toj pavaru dezhej minusu, bet jei nepastebi tai tas >>>> vilkimas kaip tik neblogai, hidrotransformatoriaus pojutis yra. dar - >>>> nezinau kaip tau, ir kaip ant 1.4, 1.5, bet 2.0tdi 3 pavara gerokai per >>>> ilga, imho. >>>> siaip tai dsg dar px, blogiau baisi pakaba. >>>> >> >