Siaip didelio skirtumo nera, auto itampu keitikliai ziuriu ir 200 hz buna ir daliai irangos dzin, jei tai ne elektro dreles. Net trafai nors syla stipriau susitvarko. Ir syla gal net ne nuo daznio o nuo kreivai modifikuoto meandro. Kai oscilografe pamaciau ka tie konverteriai duoda, man keista kad apskritai dauguma aparaturos veikia jais uzmaitinta. Beje, o butiniai mazi generatoriai, ka jie gamina, is karto 220v ar 24 ir gamina 220? Man reikia kazko 24V akumams kraut kompaktisko, greitosiomis internete nepavyko rast, generatoriu pardavejai ignoruoja tokius klausimus. O aprasyme, yra 12v su akumo krovimo galimybe, kaip blyn akumas krausis nuo 12V man galva neisnesa, sodinsis o nesikraus 12V pajungus. -- svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365 "MRT" <martynas@fastlink.lt> Wrote in message: > >> yra tu dujiniu varikliu. nesamone pirkt automobilini tam. >>> juolab kad reikia sukt 5kw generatoriu tik. >> >> Tai kad nereikia nieko pirkt. Yra nurasyta vaziuojanti auto su geru varikliu >> ir yra generatorius nuo kilnojamos elekro stoties, tik sujungti i kruva tereikia. >> Ir generatorius apkrautas bus tik 2kW (apsvietimas) ten piko metu kokio >> irenginio pasileidimui gali tik soktelt trumpam srove. >> >> Aciu uz patarimus > > > Nu tai yzipyzi.. o eis taip surinkti, kad normaliai 1500rpm laikytu > ir 50Hz +/- 1Hz (?) jis generuotu?.. maintenance galima nusiziuret > nuo kokio nors tikro el. generatoriaus.. kad autosu grupsas, tai gal Hondos [?].. > > PS. kadaise bandem pasileisti nuo el. generatoriaus is Goto.. > UPS'ai neprieme jo elektros, kol nebuvo padidintas +/- Hz tolerancijos kiekis. > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/