2018-12-13 09:53, skaitytojas rašė: > na tai skausmingiausia finansiškai vieta yra 2,7 variklis, kuriam > alkūniniai lūžta, tai svarbu su tokiu varikliu neimti. O dėl visų kitų > mazgų, tai nieko ten nekitaip kaip kitose šiuolaikinėse mašinose: mazgų > daug, elektronikos prifarširuotą, tai faktas, kad ir sutrikimų bus daug. > Jei lakusi pasktunio monento, kol subyrėsi, o ne tvarkysi ir prižiūrėsi > reguliariai, tai aišku bus šikna. Dauguma savininkų prižįstą, kad > išlaikymas iš tiesų kaprizingas ir kainuoja, vertė krinta drąstiškai, > bet važiavimo komfortas viską atpisa. Ir aš tą tegaliu patvirtinti, net > ir turėdamas trečiuką su 2.7 varikliu. > Pabaigai anekdotas: kodėl LR savininkai susitikę nesisveikina? Nes ryte > jau matėsi autoservise :) Viena geresnių istorijų šia tema buvo zhegonsko RR, kuris į kalną įvažiuodavo tik atbuliniu, nes priekiu važiuojant užgesdavo motoras. Kiek pamenu iš automobilizmo istorijos, šią problemą turėjo pirmasis Ford Model T.