Nufilmuok, kai bandysi vel :) 2018.12.19 14:14, Sail rašė: > Raznoso kaip tokio nebuvo, pamaciau dumu sleifa, klausimas buvo wtf, > permeciau i laisva, apsukos sukilo iki 4000, tada vel ikaliau 5 begi, > apsukos nukrito iki 2000, tada stabziau salikelej neisjunges begio tuo > paciu uzdusidamas varikli sankaba. > > Parsitempiau ir nuimant turbina is vamzdziu paleido koki puslitri ar > daugiau. > > Pries tai tepalu nerijo. > > Neramina: > > * nesimato akivaizdzios turbinos mirties, kuri pateisintu tepalo paleidima > * pro variklio dangteli prasunke tepalo (dangtelis siek tiek pazeistas, > bet neleido pries tai) > > Anyway, turbinos vidurius turiu, rytoj idesiu ir bus matyt. > > > > > > > "fenix" <kazkoks@kazkaip.com> wrote in message > news:pvdbci$28k$1@trimpas.omnitel.net... >> 2018.12.19 12:38, Sail rašė: >>> Va cia ir yra sexas, kad nesu tuo tikras. Turbinos skrodimas neparode, >>> kad butu kas nors luze. T.y. nebuvo jokiu staigiu priezasciu atsirasti >>> tam tepalui dideliu kiekiu. >>> Nebent vare po truputi pro ivores ir korpuso tarpa, kol prilyle tiek, >>> kad pagavo variklis. >>> >>> Kokie kiti tepalo atsiradimo variantai oro isiurbimo linijoj? >> >> tepalas atsirado, po raznoso ar pries? >> >>> "tranzoo" <tranzoo@gmaila.kom> wrote in message >>> news:pvcvei$nu3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ar tikrai jis atsirado 'is turbinos'? >>>> >>>> On 12/19/2018 06:55, Sail wrote: >>>>> Nu ne ant tiek dar botanikas esu - variklis pradeda tepalu dirbt. >>>>> Isbego po turbinos isrinkimo koks litras ant zemes, bala dabar po >>>>> masina. >>>>> >>>>> >>>>> "tranzoo" <tranzoo@gmaila.kom> wrote in message >>>>> news:pvb3p3$c07$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> On 12/18/2018 10:50, Sail wrote: >>>>>>> Dekui, panasu kad radau vienoj vietoj uz 88 eur. Nuvaziavus i vieta >>>>>>> bus matyt ar tinka. >>>>>>> >>>>>>> Dabar reiks padaryti esamo kartridzo skrodima ir issiaiskinti, >>>>>>> kuriu galu bande varikli "vraznos" uzmusti. >>>>>>> Abi sparnuotes vietoj, asele neluzus. >>>>>>> >>>>>> >>>>>> o zinai 'raznosas' del ko buna? >>>>>> >>>>> >>> >> >