Minant pedala iki dugno nuo pajudejimo, begiai jungiasi panasiai kaip S rezimu- variklis sukasi iki max apsuku. Net vien su S vaziuojant tik siek tiek didesnes apsukos, numynus iki dugno varo iki max apsuku, kaip ir dvigubas S gaunasi :), faktiskai pakanka, tas S toks +/- nebent is principo kazkur skubu ar noriu linksmiau prasivaziuot, realiai gatvej jei reik ka aplenkt, ilyst i srauta ziede ar greitkely minu iki dugno ir nereikia jokiu S, nes isiliejus i srauta masina pakankamai gerai toliau vaziuoja ir normaliu rezimu, kad ir todel jog sraute jau nebebuna ka lenkti. -- svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365 "siaubas" <l1spam@rlc.snl> Wrote in message: > ne tam jis ten yra ir su S rezimu nelabai susijes > > "svyt" <vytster@gmail.com> wrote in message > news:pvjld5$pup$1@trimpas.omnitel.net... >> Pas mane po pedalu mygtukas tam yra, kai numinu iki dugno pavaru >> deze dirba S rezimu be makalavimo. >> >> >> -- >> >> svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365 >> >> newsreader <mail@address.com> Wrote in message: >>> S rezimas naudojamas nes... >>> >>> 1. Mikrosekunde sutrumpina reakcija i tapkes paspaudima >>> 2. Leidzia varikliui suktis iki 4k+ ir tokiu budu taupo smagrati >>> 3. Leidzia greiciau isibegeti iki reikiamo greicio >>> >>> 2-3 kartus per diena ijungiu. Skant jeigu featuras yra, kodel juo >>> nepasinaudojus. >>> >>> On 17/12/2018 09:52, Lawrence Jamieson wrote: >>>> >>>> O nx makaluoti tarp D ir S? >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> ----Android NewsGroup Reader---- >> http://usenet.sinaapp.com/ > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/