Tema: Re: Istorijyte
Autorius: qwerty
Data: 2019-01-11 15:26:29
O dabar draugeliai kurie tau tą pranką padarė žvengia klausydamiesi įrašo :)
http://www.jokesphone.com/

"tas kuris virshija"  wrote in message

Paskambina nezinomas numeris. Moteriskas balsas sako, kad jie is
draudimo ir kad skambina del mano masinos. Paklausiu kas nutiko, pasako,
kad mano masina uzfiksuota stipriai virsijusi greiti ir gresia didele
bauda. Paklausiu kada kaip kur. Balsas i detales vengia leistis, tik
sako, kad "greitis 50, o uzfiksuota 105". Paprasau patikslinti, kuri
masina, nes turiu 3. Teigia kad yra nuotrauka ir kad tai bmw x6-tokios
mano autoparke tikrai nera:) Kai suabejoju, kodel del to man skambina
draudimas, ir apskritai,ar tokia tikrai yra mano autoparke, balsas kazka
pasako, kad nepavyko manes prigauti ir zvengdamas meta rageli :) Tokia
vat istorija:)