fenix <kazkoks@kazkaip.com> Wrote in message: > 2019.01.17 16:45, foonia rašė: >> fenix <kazkoks@kazkaip.com> Wrote in message: >>> 2019.01.17 16:22, foonia rašė: >>>> Px ta rankena, labiau uzknisa variklio garso izoliacija, pakabos darbas. >>>> Analogiskame Pasate variklio taip nesigirdi, pakaba geriau dirba, panele >>>> ne is akmeninio plastiko, uztat baisi bazine radija. Tad palaikau >>>> samokslo teorija kad Skoda specialiai downgradinta kad daugisu prastumti >>>> VW ir Audi ;-) >>> >>> ...lyginant paskutini ir priespaskutini passat vs superb, nebuciau toks >>> kategoriskas. >>> >>>> Arj<root@ibm.com> wrote: >>>>> skoda paciupinti reikia - ji specialiai taip padaryta. Teoriskai >>>>> viskas ahujienai zjb, bet yra detaliu, kurios lyg sukurtos uzpisti. >>>>> pvz bagazines uzdarymo rankena. >>>>> "DK" parašė naujienų news:q1nh17$9ps$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Pas mane legacy 2007 metų, žinok niekaip nepagaunu kaip 2005 obk gali >>>>> džiugint labiau nei konkretus garantinis troleibusas. >>>> >>>> >>> >>> >> >> Konkreciu atveju palyginti Pasat 2017, Superb 2015, abu universalai >> > > generacija ta pati ar skirtinga? jeigu kalbame apie paskutine gen, nesu > toks tikras. labiau prisilaikyciau nuomones, kad passatas papigintas, > kad butu kaip skoda. > > Generacijos skirtingos, VW ant MQB platformos, 110 kw. Skodos platforma PQ46, ant jos prasidejo Passat B6. -- foonia ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/