Pritariu, kad Mazda dyzeli reiketu atmesti. 2000 metu jau P406 visi lygtai su HDI, bet OT apie senesni: P406 1,9td, tai variklis kaip traktoriaus uzkurus ryte :), bet pasilus varikliui salone nelabai girdisi, pakankamai gera garso izoliacija. Vibracija salone jauciausi. Truksta manevringumo. Pagrindine problema, kaip ir minejai, elektra, per beveik du metus nudege viena fiske prie peciuko, perdegus akumuliatoriaus lempute buvo (del to generatorius nekrove ir kondicionieriaus neidavo ijungti, tik pergazavus pradedavo krauti generatorius), spidometras, tachometras, benzo rodykle puliuoja. Vaziuokle paprasta, viena karta susitvarkiau (400Lt). Variklis uzsivesdavo ziema prie buvusiu salciu, kiekviena ryta buvo kuriamas beveik. Sudejus bendrai viska, deciau pliusa sitam automobiliui. "Velnias" <velnias@pragaras.lt> wrote in message news:h5pqoi$f64$1@trimpas.omnitel.net... > Jei dyzelis tai ismesk Mazda is saraso, A4 pakeisk i B5 Pasata (jau galima > uz tiek pusgyvi nusipirkt, o vietos gerokai daugiau, negu A4) ir imk pirma > surasta gero stovio ir komplektacijos. > > > "Pasimetes" <pasimetes@delfi.net> wrote in message > news:h5pmig$agl$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> Gal paporinsit kuria blogybe pasirinkti is siu dyzeliu: >> Audi A4 ('96, '97) - pakaba bloga? >> Opel Vectra ('00) - ?? >> Peugeot 406 ('00) - elektra? >> Mazda 626 ('00) - variklis? >> >> Auto paieskoma iki 10000 Lt >> >