Mechniskai senesni EA189 ir naujesni EA288 labai panasus, tad neturejo ten nieko pridirbti IMHO. Jokiu verksmu apie naujus variklius negirdeti, o ir kuro srebia maziau eSSas<trach@tibid.ax> wrote: > On 08/02/2019 18:24, foonia wrote: > >> ar žinot kokių istorijų apie Q5 2l TDI 140kW variklį? 4 inline, > >> charakteristikos vos ne kaip V6 OM642, kuro ryja 2x<. Kas per stebuklas? > > > > Nu tai garsiojo dyzelgeitinio EA189 ipedinis, 140 kw/ 400Nm, eina > > su SCR arba kitaip sakant Adblue. Girdejau kad kai kam uzzsalo > > pernai tas Adblue dozatorius. > Tarkim šaltis neaktualus. Kokios nors patikimumo bėdos, išplaukiančios > iš 95 arklių/litrui? Apie DPF'ą gal net neklausiu > S. -- Usenet Reader for Android http://android.newsgroupstats.hk