Tema: Re: 0W20 VS 5W30 alyva
Autorius: ventiliatorius
Data: 2019-02-28 19:17:07
jeigu jau visai realybej - tai svarbu anksciau pakeist, tada ir pigus 
neprigadins. Nes uzrugsteja ten jie, ar pradeda prikept ir pan.
Tuo tikslu pradejau keist kas 10kkm mieste sukiojantis, vietoje standartiniu 
15
"Paulius Zaleckas" <pauliusz@yahoo.com> parašė naujienų 
news:q594jp$8mf$1@trimpas.omnitel.net...
>O realybeje, tai beveik px.
> Svarbiau laiku pakeisti ir nenusipirkti padielkos kur velniai zino is ko 
> pagaminta.
> Nu taip taip, reiktu paziuret, kad draugautu su DPF jei toks yra. Dar ten 
> lyg senom Hondoms su V-tec reikejo kokrecios konsistencijos tepalo.
>
> On 2/28/19 6:38 PM, ventiliatorius wrote:
>> reikia ziuret kokios specifikacijos gamintojas prirase, o ne tirstuma.
>> Tirstuma veliau gali ziuret pagal aplinkos temperatura ir pinigines 
>> stori. TIK pagal tirstuma rinkdavosi visi senais laikais (kaip kurie dar 
>> ir dabar), kai buvo nesvarbu ka pilti ir kokie priedai tepale plaukioja, 
>> nebuvo DPF, itin mazu tarpeliu varikliuose ir t.t.
>>
>> Daugiau supratimui apie tepalus: https://oil-in.lt/
>>
>>
>> "4r" <4r@4r.lt> parašė naujienų news:q58jtd$la6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sveiki
>>>
>>> Pacientas Subaru OBK 2015, 2.5 benzinas
>>>
>>> ant užpylimo dangtelio parašyta 0W20,
>>>
>>> realiai supilta 5w30
>>>
>>> ar sukti pautus ir pilti 0w20 ar naudoti toliau 5w30?
>>>
>>> Vasaros kaip ir karštos pas mus, tai teoriškai 5W30 turėtų tept geriau, 
>>> 0W20 per karščius bus visai vandenėlis?
>>>
>>> ar aš čia kažką spangstu?
>>>
>>> dėkoju.
>>>
>>> 4r
>>
>