jeigu jau visai realybej - tai svarbu anksciau pakeist, tada ir pigus neprigadins. Nes uzrugsteja ten jie, ar pradeda prikept ir pan. Tuo tikslu pradejau keist kas 10kkm mieste sukiojantis, vietoje standartiniu 15 "Paulius Zaleckas" <pauliusz@yahoo.com> parašė naujienų news:q594jp$8mf$1@trimpas.omnitel.net... >O realybeje, tai beveik px. > Svarbiau laiku pakeisti ir nenusipirkti padielkos kur velniai zino is ko > pagaminta. > Nu taip taip, reiktu paziuret, kad draugautu su DPF jei toks yra. Dar ten > lyg senom Hondoms su V-tec reikejo kokrecios konsistencijos tepalo. > > On 2/28/19 6:38 PM, ventiliatorius wrote: >> reikia ziuret kokios specifikacijos gamintojas prirase, o ne tirstuma. >> Tirstuma veliau gali ziuret pagal aplinkos temperatura ir pinigines >> stori. TIK pagal tirstuma rinkdavosi visi senais laikais (kaip kurie dar >> ir dabar), kai buvo nesvarbu ka pilti ir kokie priedai tepale plaukioja, >> nebuvo DPF, itin mazu tarpeliu varikliuose ir t.t. >> >> Daugiau supratimui apie tepalus: https://oil-in.lt/ >> >> >> "4r" <4r@4r.lt> parašė naujienų news:q58jtd$la6$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki >>> >>> Pacientas Subaru OBK 2015, 2.5 benzinas >>> >>> ant užpylimo dangtelio parašyta 0W20, >>> >>> realiai supilta 5w30 >>> >>> ar sukti pautus ir pilti 0w20 ar naudoti toliau 5w30? >>> >>> Vasaros kaip ir karštos pas mus, tai teoriškai 5W30 turėtų tept geriau, >>> 0W20 per karščius bus visai vandenėlis? >>> >>> ar aš čia kažką spangstu? >>> >>> dėkoju. >>> >>> 4r >> >