Nzn, man px kas. Daugiau nesishviecia jokiu argumentu kisht per silpna varikli i mashina. Pora kartu buvo tokie papuole - krovininis, po to - kemperis. Nevaziuoja jie, nebent nuokalnen ir pavejui. Autobuso kontekste - teko su visais kitais varikliais dukatuose vaziuot, 1,9 yra gaidis visu ju kontekste, kancia. Jei i pasata B3 ikishtum sena gera 1,3 karba nuo 2 golfo, tai panashiai. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:q68ffm$qni$1@trimpas.omnitel.net... > kas yra "ekonomišks" autobuso kontekste? > > On 3/12/2019 3:53 PM, fenix wrote: >> 2019.03.12 15:17, Tomas rašė: >>> Jis gaidys jau vien tuo, kad ta busa vos pavelka, netgi tuscia. Nzn ar tas pats vektrose. Variantas mazochistams, taupytojams irgi pencinykams. Ir nifiga jis ten netaupo. >> >> toks vivaro su butent situo varikliu, pilnas keleiviu ir tashiu vaziavo >> ~180. nezinau ar cia skaitosi vos pavelka. kad neekonomiski nesiginciju. >> >