166kw 2l inline 5 cilindrai turbo. Dar stengiuos nepasent ir nesiskust kuro sanaudom 2019.03.18 21:31, Dainiushas rašė: > nu, kas daugiau? > > On 3/18/2019 9:20 PM, Audrius K wrote: >> Lapinas <vkh710@gmail.com> wrote: >>> Nu jo. Su V8 ir 0-100 <7s nepritampu prie chebros. >> Aš irgi nepritampu su H6 ir 245Ag..... >> >> Audrius K. >> >> Pizdy gaunu už kiekvieną >>> išsišokimą. >>> Per mane Kodekas net KET buvo pasirįžęs keist ir įtraukti punktą >>> "Draudžiama >>> lenkti visada". >>> >>> Forumiukas pradėjo ristis žemyn, kai čiut ne kas antras postas būdavo >>> "+1" >>> ir krūva sveikinimų... supermamos jobanos. >>> >>> "KandysRomka" <neturiu@mailo.lt> wrote in message >>> news:q6m7n0$p5$1@trimpas.omnitel.net... >>>> O buvo laikai kai skusdavosi, kad 255/35r18 ant e34 m5 i parodos kalna >>>> posukio nelaiko, kad mutsubishi evoliution kaimynus zadina per dusle >>>> saudydamas ar CRX'as prie 90 greicio pergazavus treciu krumplium dar >>>> sliurem eina.Kad fiat uno turbo dragus laimi, kad CAT'as su vtec' >>>> prasratsa irgi priesininkams duoda ar Doxlo lancia integrale >>>> chuligankes >>>> daro.Ir lysas prie mcdonaldo su kadoku draguodavo ir zhaltas Karaliaus >>>> mindaugo su CRX stovedavo. Subufetai wrx STi sukdavosi tik daina ir >>>> istraukdavo is posukio kaip turbinines audi 80 quattro. Dabar ziuriu >>>> kompanija renkasi tarp mazalitraziu hibridu ir keturcilindriu >>>> myzaltaskiu >>>> TDI. AR tokios Lietuvos mes norejom? >>> >>> >> >> >> >