Sorry kad uzstumiau, bet tikrai kauno nepazistu ir nevazineju ten :) Sostinej triju juostu viena kryptim gatviu yra...emm.. dvi? Na neskaitant isplatejanciu prie sankryzos, kur tiesiai tik viena juosta lieka. Pagal dabartines pereju irengimu taisykles (kaip jos besivadintu) tokios nesviesoforines perejos naikinamos. "Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote: > Stabdykit arklius bi?ki. Tos per?jos jau seniai n?ra. > "PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message > news:q6rges$lbv$1@trimpas.omnitel.net... > > eik geriau skaityt pasimokink gal ir KET suprast pradesi luzeriau :D > > "Nitro" <nitro@centras.lt> wrote in message > > news:q6rf3u$jtm$1@trimpas.omnitel.net... > >> As miestus turejau minty, ne degalines tarp vilniaus ir pajurio. > >> > >> "PxYra" <nera@nebus.net> wrote: > >>> barstykis galba pelenais sapne > >>> https://www.google.co.uk/maps/@54.9132315,23.9195223,3a,75y,82.97h,86.42t/data=!3m6!1e1!3m4!1sgEvoiNgNyGrSVmgn13nt2w!2e0!7i13312!8i6656?hl=lt&authuser=0 > >>> "Nitro" <nitro@centras.lt> wrote in message > >>> news:q6q8dd$8a3$1@trimpas.omnitel.net... > >>> > Kazka tu cia sapnuoji. Pirma - tos trijose triju juostu viena kryptim > >>> > kelio atkarpose, kuriose yra perejos, jos visos _sviesoforu > >>> > reguliuojamos_. Antra pasiskaityk KET apie tai, kaip reikia > >>> > pesciuosius > >>> > praleidinet, nes taisyklese yra pakeitimu. Trecia - nesuprantu ka tu > >>> > cia > >>> > bandai irodyt. > >>> > > >>> > > >>> > > >>> > "PxYra" <nera@nebus.net> wrote: > >>> >> as kalbu ne apie priespriesinio eismo juostas > >>> >> t.y. 3 juostos i viena 3 i kita puse > >>> >> pabandyk kada dvieju juostu viena kryptim kelyje budamas antroje > >>> >> juostoje > >>> >> nesustot pries pereja kai pestysis izengia i pirma, papasakosi kas > >>> >> buvo > >>> >> :D > >>> >> "Nitro" <nitro@centras.lt> wrote in message > >>> >> news:q6cv78$hhs$1@trimpas.omnitel.net... > >>> >> > > >>> >> > Pasiskaityk KET, nes matau kliurku gali but ir be matuokliu :) > >>> >> > > >>> >> > "PxYra" <nera@nebus.net> wrote: > >>> >> >> nepraleidai pesciojio bus kliurka > >>> >> >> "Nitro" <nitro@centras.lt> wrote in message > >>> >> >> news:q6ab9n$nbq$1@trimpas.omnitel.net... > >>> >> >> >O kur cia kliurka? > >>> >> >> > > >>> >> >> > "PxYra" <nera@nebus.net> wrote: > >>> >> >> >> idomu ar su sitais nebus kliurku tokiu kaip kad pestysis kirtes > >>> >> >> >> pirmas > >>> >> >> >> dvi > >>> >> >> >> juostas eina per trecia o masina pradeda riedet pirma i prieki > >>> >> >> >> kirsdama > >>> >> >> >> pereja > >>> >> >> >> "Nitro" <nitro@centras.lt> wrote in message > >>> >> >> >> news:q68bf5$m9b$1@trimpas.omnitel.net... > >>> >> >> >> > Jo, situos ar ne kalvariju g. buvo sumontave pabandymui. > >>> >> >> >> > > >>> >> >> >> > "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote: > >>> >> >> >> >> Nauja gr?sm?: > >>> >> >> >> >> https://www.alfa.lt/straipsnis/50376031/pazeidejai-turetu-suklusti-vilniuje-isbande-dar-nematyta-hibridini-greicio-matuokli > >>> >> >> >> >> "Nitro" wrote in message > >>> >> >> >> >> news:q685re$fog$1@trimpas.omnitel.net... > >>> >> >> >> >> Nezinau kas kam state ir ka pastate, bet sostinej > >>> >> >> >> >> pastaraisiais > >>> >> >> >> >> menesiai > >>> >> >> >> >> niekas nepasikeite - kurie saude, toliau sekmingai saudo. > >>> >> >> >> >> Kurie > >>> >> >> >> >> rudija - > >>> >> >> >> >> toliau sekmingai rudija. Pastaruosius beje galetu > >>> >> >> >> >> ismontuot - > >>> >> >> >> >> tik > >>> >> >> >> >> avarines > >>> >> >> >> >> situacijas sukelineja stabdantys iki "leistinu" 50km/h, ten > >>> >> >> >> >> kur > >>> >> >> >> >> zenklas > >>> >> >> >> >> leidzia 70km/h. > >>> >> >> >> >> kardanas <blede@blede.com> wrote: > >>> >> >> >> >> > Prie ko ?ia urbico? Urbico stat? Fimai. > >>> >> >> >> >> > -- > >>> >> >> >> >> > "Doxlas" <doxlas@gmail.com> Wrote in message: > >>> >> >> >> >> > > Baig?si "Fimos" sutartis su Lietuvos automobili? keli? > >>> >> >> >> >> > > direkcija, > >>> >> >> >> >> > > o > >>> >> >> >> >> > > ne > >>> >> >> >> >> > > su savivaldyb?mis. Vilniuje > >>> >> >> >> > > >>> >> >> >> > > >>> >> >> > > >>> >> >> > > >>> >> > > >>> >> > > >>> > > >>> > > >> > >> > >