Tema: Re: Lokalus dazymas.
Autorius: online
Data: 2019-03-23 12:01:52
esu nudazes tokiu ala cinku, patikek laiko tikai gerai, kelios ziemos rudys
neislindo, toks pilkos spalvos netgi gerai tiks ant kibiro spalvos.
nusveisk uzpusk ant kiemo ir 100 metu. ner jis pigus aisku, is gatves
atejus.

http://www.wurth.lt/lt/preke/4995

"Vytook's"  wrote in message news:q6vjrv$t8a$1@trimpas.omnitel.net...

Vienas pažįstamas dažytojas sako, kad subj. nėra daromas, reikia dažyti
visas detales pilnai, o tai 100 €/vnt. Mano biudžetui per daug. Jei
tikrai niex nedažo lokaliai, gal tada užtex padengti pilku gruntu, kad
nerūdytų, nes didelio grožio '06 metų kibirui nereikia.
Ką patarsit minimaliom išlaidom? Gal Vln yra kox talkovas meistras?
P.S. Nuo slenksčio iki arkos viršaus nudraskyta iki mėsos :(