nu tai čia pizdec visai. bet mano mintis buvo, kad ten lyg buvo bug'as su galvos tarpinėm ir su tuo susijusias variklio radimo šrote perspektyvas. On 3/24/2019 7:05 PM, Doxlas wrote: > http://www.myfreelander.co.uk/Engine/18kseries.htm > Ilgi varžtai laiko visą sumuštinį - nuo galvos iki alkūnės "postelių" > porėmio. Nu ir tarpinių kiekis. Ardant jei suktelėjai alkūne - > išsikilnoja gilzės iš bloko, reikia išiminėt, keist jų O-ringus, vėl > tupdyt ir laikinai priveržt, kad nebejudėtų. Tada bloko su gilzėmis > viršutinio paviršiaus lygumą reikia gaudyt. > > "Dainiushas" wrote in message news:q78ap1$pjm$1@trimpas.omnitel.net... > > kad ten bauda su tarpinėmis lyg galvos? > > O šiaip tai BMW galvą nusikėliau, tai ten vos ne link 500€ gavosi.... > > On 3/24/2019 5:21 PM, Doxlas wrote: >> K-serijos variklis? >> Pasižiūrėk manuale, koks jis aliuminio sumuštinis, kiek tarpinių >> reikės keisti. >> Ne tik galvą šlifuot, bet ir bloko plokštumą tikrint ir, jei reikia, >> šlifuot. >> Neteisingai ardant, alkūnės porėmis nuo bloko atsiskirs, gilzės >> išjudės iš lizdų. >> Lankstytus vožtuvus tik keist, pritrint visus, patikrint, ar >> hidrokompensatoriai gyvi. >> >> Pasidomėk, kiek visas variklis šrote kainuoja. >> >> "megejas" wrote in message news:q77rdf$akf$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Klausimas, kokia bent jau orentacine tokiu darbu kaina ? >> >> Variklis Rover 1,4 benzinas. >> Duodu meistrui variklio galva, pats nuimu ir pats uzsidedu, jokiu >> garantiju >> neprasau... >> Yra galvoje 2 cilindrai su sulankstytais voztuvais. (truko dirzas) >> Reikia pakeisti tu 2 cilindru voztuvus ir pritrinti visus, galva gal but >> reikia nuslifuoti...(nors nezinau ar slifuoti tikrai ja reikia) >> Voztuvus nezinau ar galima dar esamus kazkaip staklese tiesinti, ar juos >> butina tik keisti ? (nes yra vos vos kreivi, matosi akimi, kad pilnai >> neprigula,bet nera sulauzyti) >> >> Klausiu ne to, ar isvis verta remontuoti ta masina. >> todel pizdabolus komentatorius prasysiu si karta patyleti... >>