Mechaninė dalis kaip ir aiški. Jei elektronika sudurniuoja, tai bet kuriuo atveju turi kažkokią fiksuotą padėtį ir tiek? Mažiau/daugiau komfortiškai bet užbaigi kelionę? Ar “paguldo” ant dugno irgi ir gauni limp mode? tranzoo <tranzoo@gmaila.kom> wrote: > pas vw kitaip nei pas citro. > > realiai - jei laiku pastebet nuoteki - dziugins ilgai. > > pagrindine beda - del nuotekio pastoviai dirbantis kompresorius susidevi > anksciau laiko. jei nuotekis didelis - limp mode, bet jei mazas.... > > On 5/8/2019 11:53, BigM wrote: >> Mdas... norisi pneumatinės, ale nežavi netikėtas limp mode’as kur užsieny >> ar šiaip kelyje. Žinoma, kaip ir bet kas kitas gali tai įtakot, bet čia jau >> klausimas kyla koks šios pakabos patikimumas - ar pyst ir turi kritinį >> gedimą, ar duoda apie save žinot ir tiesiog parvykęs varai į servisą. >> >> Teko su XM’u apturėt, kai priparkavai, ateini po kiek laiko ir randi >> apsimyžusį hidrauliniu skysčiu (sprogęs amortikas) :/