nu tai prašom, 300AG, 155g - kaip 85kW dyzelis :D https://www.autoweek.nl/auto/97088/renault-megane-turbo-300-rs-trophy/ kita vertus tai huinia gali baką sudegint per 200km - na bet tai kam tai rūpi :) On 7/23/2019 7:23 PM, xlior wrote: > Na tai kaip ir sakiau, net didžiausias dyzelis turi mažesn es emisijas > nei mažiausias benzas. > > On 2019-07-23 17:58, ejs wrote: >> 2019-07-23 17:40, xlior rašė: >>> galima pvz. tie patys metai, ta pati kubatura. benzas vs dyzelis. jei >>> yra, greičiau bus išimtis nei taisyklė. >> >> hm, alfu pasaulyje: >> Kubai Kuras CO2 emisija, g/km >> 1.6 TS 88 kW benzinas 195 >> 1.8 TS benzinas 202 >> 2.0 TS 122kW benzinas 195-214 >> 2.5 TS 140kW benzinas 270-287 >> >> 1.9 JTD 85 kW dyzelis 155 >> 1.9 M-Jet 110 kW dyzelis (Euro 4) 165-178 >> 1.9 jTDM 110 kW dyzelis (Euro 4) 159 >> 2.4 M-Jet 129 kW dyzelis 175 >> >> Varikliai +- vienų metų, emisija priklauso nuo modelio komplektacijos. >> >>> >>> On 2019-07-23 17:29, Tomas wrote: >>>> 2019-07-23 15:34, xlior rašė: >>>>> Čia kaip pvz buvo... pavarų dėžės įtaka co2 irgi nemaža. 4 bėgių >>>>> automatas vs 6 bėgių mechanas ant to pačio variklio irgi nemažą >>>>> skirtumą padaro. >>>>> >>>>> Sąžiningiausias CO2 skaičiavimas gali būt tik nuo sudeginto kuro. >>>>> >>>>> O jų dabartinis pasiūlymas yra palankesnis dyzeliams (kurių jie >>>>> nori atsikratyt) nei benzams. >>>> >>>> Ekonomiškas benzas mažiau CO2 išmeta, nei nelabai ekonomiškas dyzelis. >>