Tema: Re: Honda civic MK8 2008 aptarnavimas
Autorius: Arj
Data: 2019-08-06 15:52:06
bet tai kaip evoliucionuojama.
Kazkada buvo savaime suprantama - nusipirki 11metu senumo auto, ir iskart 
keiti:
a) visus filtrus - oro, tepalo, kuro, isimtis - salono.
b) visus skyscius - tepala variklio, tepala dezes, antifriza, hidraulini, 
stabdziu, sankabos etc
c) visus dirzelius - variklio, generatoriaus, vandens pompos etc
d) visas "eksploatacines" dalis, kur neaiskus nusidevejimas - zvakes, 
vandens pompa, etc.

nes xui kas zino kada kas keista, o spidometras gali buti suktas ne viena 
karta, kaip ir serviso knygeles gali buti uzpildytos uzvakar.



"h"  parašė naujienų news:qibate$7ag$1@trimpas.omnitel.net...

apsižiūrėjau kad 2008 1.8 bezininiui MK8 civic'ui per paskutinius 7is
metus beveik nieko nedaryta apart tepalu ir stabžių keitimą. Rida
beveik 140k. Pasak
https://www.civinfo.com/wiki/index.php/Maintenance_Schedule
- ties 120k reikėjo keisti žvakes
- prieš metus pakeisti antifriza
- prieš 2 metus manual pavarų dėžės skystį

Kiek iš šitų verta/reikia daryti ? Planas dar porą metų pavažinėt ir
kita bėda kad ant šalto atsirado šioks toks apsukų plaukiojimas