bet tai kaip evoliucionuojama. Kazkada buvo savaime suprantama - nusipirki 11metu senumo auto, ir iskart keiti: a) visus filtrus - oro, tepalo, kuro, isimtis - salono. b) visus skyscius - tepala variklio, tepala dezes, antifriza, hidraulini, stabdziu, sankabos etc c) visus dirzelius - variklio, generatoriaus, vandens pompos etc d) visas "eksploatacines" dalis, kur neaiskus nusidevejimas - zvakes, vandens pompa, etc. nes xui kas zino kada kas keista, o spidometras gali buti suktas ne viena karta, kaip ir serviso knygeles gali buti uzpildytos uzvakar. "h" parašė naujienų news:qibate$7ag$1@trimpas.omnitel.net... apsižiūrėjau kad 2008 1.8 bezininiui MK8 civic'ui per paskutinius 7is metus beveik nieko nedaryta apart tepalu ir stabžių keitimą. Rida beveik 140k. Pasak https://www.civinfo.com/wiki/index.php/Maintenance_Schedule - ties 120k reikėjo keisti žvakes - prieš metus pakeisti antifriza - prieš 2 metus manual pavarų dėžės skystį Kiek iš šitų verta/reikia daryti ? Planas dar porą metų pavažinėt ir kita bėda kad ant šalto atsirado šioks toks apsukų plaukiojimas