Soriuks, pamiršau paminėt: daviklio keitimo metu vožtuvų tarpai patikrinti, reguliuot nereikėjo. Beje, tas kalenimas yra jau seniai, prieš 40 000 jau garsas buvo ir servisistai puolė reguliuot vožtuvus. Kiek ten tarpai buvo nežinau, nes ne pats dariau, bet po reguliavimo kalenimas išliko. Tiesiog tas kalenimas dabar pasidarė toks, kad dėl detonacijos daviklio užsidega check engine, nu ir nelabai traukia ta mašina. "foonia" <Nespaminkfoonia@googlius.kom> wrote in message news:qiscrj$hgq$1@trimpas.omnitel.net... > O tai ne susede voztuvai cia groja, ar buvo jie kada reguliuoti? > > Lapinas<vkh710@gmail.com> wrote: >> Kardanas buvo teisus: check engine vėl užsidegė - detonacijos daviklis >> nekaltas. >> Pacientas [H] Accord 2.0 benzas 2004 metų, dujintas. >> Simptomas: metalo kalenimo garsas kažkur ties vožtuvų velenėlio žvaigžde. >> Kol apkrovos nėra, nėra ir garso, kalt pradeda kai būna akrova (pvz. >> sukimba kondicionieriaus sankaba), greitėjant garsas yra, jei apkrovos >> nėra arba stabdai varikliu - tyla. >> Gal Kaune žinot motoristą, kuris gali diagnozuoti problema? >> Nors bbs žino ar verta veltis į remontus. >> Nes kaip ir nestovi ant esamo variklio remonto, šrote kitas kainuoja >> 200-300 pinigų. Maždaug tiek kiek ir jo keitimas. Galvoju nesukt kabančių >> ir pasikeist. > > > -- > foonia