prie ko čia tas korektorius? Taigi _visas_ sudegęs kuras išeina dujomis. Tai įsivaizduok, stovint variklis 4krpm suksis, na sakykim, su 5ltr/val. Važiuojant "dugnais", jis per valandą degins 20-30--> litrų kuro. Tai gal ir dujų kiekis skirsis ir turbina skirtingai suksis ir pūs? Šiaip jei ką, tai stovint turba apskritai nelabai ką įpučia, kokio seno 1.9tdi maksimalų slėgį prie kažkokių sūkių pasiekia tik trečia pavarą, prie deklaruotų sūkių maksimalų - nežiūrėjau, bet nenustebčiau jei tik penkta pavara. Ir tai čia jau kur turbina su geometrijos valdymu. Jei be - tai išvis tik kažkur kažkada užpučia ji 2019.08.13 11:43, Sail rašė: > O tai prie 4 krpm su apkrova, ir tu paciu apsuku be apkrovos ne tas pats > oro/duju srautas per cilindrus prapumpuojamas? > > T.y. su apkrova ir be apkrovos turbina sukasi ne tuo pat greiciu? Slegi > sukuria ne toki pati? > > Tiesa pasakius, nezinau, nuo kur nuima turbokorektorius vakuuma > valdymui, speju cia ir bus suo pakastas. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:qitl0u$on2$1@trimpas.omnitel.net... >> tikrai nesupranti, kad turbą suka ne siurbiamas oras, bet sudegusio >> kuro dujos? Ir, kad stovint vietoj, to kuro kad variklį sukt 4krpm >> reikia labai nedaug, su kuria sąlyga išmetime ir dujų kiekis mažas? >> >> 2019.08.13 08:55, Sail rašė: >>> Hm, turbokorektorius nuo vakuumo valdose senuose kibiruose. >>> >>> Nezinau, kaip tas daiktas atsizvelgia i apkrovas. Priklausyti nuo >>> apkrovos tarsi turetu. >>> >>> >>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>> news:qitifa$lv8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 2019-08-13 08:36, Sail rašė: >>>>> Ot atsilikau nuo pasaulio. >>>>> >>>>> Anksciau turbina nuo ismetamuju duju sukdavosi. O kokia >>>>> technologija dabar? >>>> >>>> Nu tai nėra apkrovos, mažai kuro, mažai dujų. >>> >> >