nu pagalvok pats - jei 50 AG varikliui sukt kompresoriu kuriam puse energijos sunaudojama kompresoriui sukt, o kur ta pati kompresoriu 200 Ag variliui sukt. procentiskai skirtumas jauciamas "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:h6dfki$uv5$1@trimpas.omnitel.net... > nu. ish kosmoso ima energija kompresoriui sukt. > > -- > Dainius > > > "Vytautas" <pastas@pastas.lt> wrote in message > news:h6df6d$uc1$1@trimpas.omnitel.net... >> kiek pastebejau su daugiau kaip 150 AG (ypac dyzelinias) varikliais nera >> jauciamas didesnes kuro sanaudos ijungus kondika (vaziuojant) stovint >> zinoma padideja >> >> "IksEr" <robertas-trink@sap.lt> wrote in message >> news:h6devg$u2d$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nieko ten keisto pas ta 1.4 TDI, vibracijos ne didesnes (o gal ir >>> mazesnes), nei pas 15 metu senumo dyzeli. Prie 100 km/h isvis norma. >>> Nezinau, kaip variantas be kondicionieriaus, o vat su Climatroniku >>> sanaudos ne tai kad nedziugina, bet... Vidurkis 4.5L/100 km. Cia >>> uzmiestyje... Prie vidutiniu 90 km/h. Jau tada geriau didesnis kibirelis >>> su 5.5 L/100 km >>> >>> S.Y. >>> XR >>> >>> "Velnias" <velnias@pragaras.lt> wrote in message >>> news:h6de9n$t61$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Del kondicionieriaus tai visiskas briedas - nu ima 0.5-1 litru daugiau >>>> kai ijungtas, bet patogumas to vertas - jei jau to litro taip bus >>>> gaila, tai galima gi nejungti tarkim mieste. Opeli is karto ismesciau >>>> is saraso, del egzotisko ir nepatikimo variklio (jei aktualu pigiau >>>> vazineti). Fabia 1.4 TDI yra 3 cilindru - toks biski keistas garsas ir >>>> vibracijos - pabandyk ar neerzina, o eksploatacija is situ be abejo >>>> Fabios butu pigiausia. >>>> >>>> >>>> "Renookas" <vyzas_istrinti_@hotline.lt> wrote in message >>>> news:h6dcqf$rcl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Renkuosi automobili, taciau didziausia problema, kad noras yra paimti >>>>> koki naujesni auto ir lizingu imonei. Taciau bankai duoda rinktis tik >>>>> is atimtu is kitu imoniu auto. >>>>> taigi perziurejus issirinkau keleta modeliu, vyksta diskusijos, >>>>> noreciau ir jusu nuomones isklausyti:) >>>>> >>>>> Poreikiai - dyzelis, mechanine greiciu deze, pageidautina su >>>>> kondicionieriumi >>>>> auto gali buti ir maza, bet kad tilpciau patogiai isitaisyti. >>>>> >>>>> Pasirinkimai ka pavyko issirinkti: >>>>> Citroen xsara picaso 2.0HDI, 2003m, 130000 km rida, kondicionierius. >>>>> kaina 11000lt >>>>> Ford Focus, 1,8 dyzelis, 2005-12, universalas, 200kkm rida, >>>>> kondicionierius 17000lt >>>>> Skoda Fabia, 1,4 dyzelis, universalas, 2007-02, 136kkm rida, 17000lt >>>>> Opel Signum, 2004m, 3.0l dyzelis V6 CDTI, universalas, 106kkm, 23000Lt >>>>> >>>>> Idomu kiek kuris kuro madaug rytu? gal kas kokio web'o adresa >>>>> primintu? >>>>> Kaip eksploatacijos kastai? >>>>> >>>>> Tiesa sakant labiausia sirdis linksta man prie Citroen Xsara picaso >>>>> arba Ford Focus. Manes negasdina prancuzu bedos, o kitas momentas - >>>>> servisas ciroenu salia mano serviso, kas yra irgi patogu. >>>>> Taciau kitas zmogus, kurio nuomone cia svarbi, teigia kad geriau be >>>>> kondiskes, bet Skoda Fabia, bus pigiausia eksploatacija ir kuro ims >>>>> maziau uz kitas tirkiausia. (zmogus nezino, tik vidiniai isitikinimai >>>>> taip sako) Gal kas gali patvirtinti ar paneigti siuos teiginius. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> -- >>>>> Vytautas Vyzas >>>>> Pardavimu vadovas >>>>> UAB Autojarus >>>>> Ateities pl. 30G, Kaunas >>>>> +37061621776 >>>>> vytautas@autojarus.lt >>>>> skype: vytautas.autojarus >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >