ta prasme yra pagrindinis šviesoforas su žaliu signalu be rodyklės, yra papildoma sekcija į kairę. tai jei pagrindiniam šviečia žalia, tai sukt į kairę gali nors ir nešviečia sekcija? ko tais labai abejoju. šitas pakeitimas dėl papildomos sekcijos tik sūkimui į dešinę galioja, kad kompensuoti žalių lentelių nebuvimą. ar klystu? On 2019-12-19 11:20, Mantas wrote: > "skipped" <nera@gmail.com> Wrote in message:r >> tai man ir klausimas, ar dabar vaziuojant per rodykle, as turi besalygiska pirmenybes teise?Kaip ten buvo Klaipedoje, kad vaziuojant i kaire, kazka dar turejau praleisti, bet specialistai aiskino, kad ten sviesororai buvo irengti ne pagal standarta."Bomanz" <bomanz@kazkur.taj> wrote in message news:qtfdai$umn$1@news.omnitel.net...>O kas kaltas jei abu va?iavo per ?ali??>> On 2019.12.19 09:19, Teisybes Dele wrote:>> On 12/19/2019 7:45 AM, skipped wrote:>>> sveiki>>>>>> Taip, tingiu skaityti taisykles ir aiskintis ju vingrybese ir >>> interpretacijose.>>>>>> Ar tikrai dabar vaziuojant i kaire arba desine degant zaliai tos >>> krypties rodyklei as turiu pirmumo teise, o visiems kitiems PRIVALO >>> degti raudona sviesa?>>>>>>>>> tu suki i desine pagal rodykle>> tuo pat metu is tos gatves desineje suka i kaire pagal savo zalia >> rodykle.>> jie gali ir apsisukineti.>> BUM.> > > Klaipedos dege(tebegeba?) zalias be jokiu juodu rodykliu plius yra > atskira sekcija i kaire. Anskciau degant zaliam negalejai sukt, > nes sekcija nedega, dabar gali, bet aisku praleidi is priekio > vaziuojancius. > > Prie naujos sistemos yra pavojus apsisukant, pvz Konstitucijos ir > Linkmenu g. sankryza, kadangi jei apsisukancio trajektorijoje > atsiranda masina sukanti i desine pagal rodykle sviesoforo, > apsisukanciam kliutis is desines. >