Kąašžinau. Paskaitinėjau https://bmwservice.livejournal.com/310312.html ir mano tikėjimas sintetika susvyravo. Pradėjau abejoti ar tikrai brangi sintetika atitinkanti visus reikalavimus geriau už pigią pusiai sintetiką. Pagal autorių jei nori greitai pribaigti variklį - pilk originalią sintetiką. Tipo "geriu brangius originalius nuodus iš atstovo bet kažkodėl sveikata vis prastėja" :) Bet kažkaip dar nepavyksta prisiversti pilti pusiau sintetiką į BMW. Negali juk kažkoks rusas variklių meistras labiau išmanyti kas geriau varikliui nei patyrę profesionalai pas turtingus alyvos ir variklių gamintojus. Pasakė BMW, kad jei į tuos pačius variklius pilsi beveik tokią pačią alyvą - galėsi keisti ne kas 15, bet kas 30 kkm tai taip ir yra. Po 10 metų pasakė, kad gal ir per retai kas 30, kartais reikia kas 15 - reiškia alyva vėl suprastėjo :) Pikti liežuviai dar rašo, kad atitinkanti specifikaciją alyva negali turėti kitokios sudėties nei ta specifikacija reikalauja. Tai dabar neaišku, kaip Castrol'is padaro alyvą kuri turi tą pačią sudėtį bet kažkokiu būdu geresnė nei kitų gamintojų... On 2019.12.30 22:24, Invertuota panda wrote: > On 12/30/19 21:02, Dainiushas wrote: >> o Lietuvoj čia jo yra? > > O ka as zinau? Kodel ne? > >> Apskritai, kodėl Shell? > > Kodel ne Shell? Mano religija reikalauja pilnos sintetikos ir 5w40. Ir BNV > LL01 ar 04 beigi VW bent jau 502 bo tingiu perkaliot 2 skirtingu tipu tepalus. > > Tokiu realiai nera didelis pasirinkimas ir dar taip kad nusipirkt be nersto. > Ir ne is seip fasuotoju be savo gero R&D kur pas kitus perka tepalo ir priedu > paketus ir tiesiog kazka ten maiso. > > Na ir dar noriu pabandyt sumazint tepalo edima pas bnv. Golpas kastruoklio > nevalgo isvis, o bnv kartkartem valge visada, priklausomai nuo vaziavimo > rezimo. Smaukaisi po miesta - nieko, prasinesi autobanu geresniu greiciu ir > ziurek jau reikia dapilt. > Kolegai jo 120i irgi kastruokli valge, perejo ant shell ir aceit nebevalgo.