geriau, bet plentiniui dviraciui vistiek neprilygsta. Abo greitis tiesiojoj/energijos sanaudos priklauso nuo padangos plocio, protektoriaus ir amortiku. plona siaura padanga be protetoriaus - minimalus energijos nuostoliai minti labai nesunku - visi plentiniai su tokiom; minusas kad tokios padagos labai jautrios kelio nelygumams, ratlanki supisti i vaziuojant saligatviu jokiu problemu, o ir subine nedekoja jei jei saligatvyj yra istrupejusiu plyteliu. Jei padangos storos - jau px tos istrupejusios plyteles, bet minti sunkiau. O jei yra amortikai (o pas MTB jie yra) - tai dar geriau, bet jie irgi energija suvalgo - minant dviracius vienodom padangom, bet vienas be amortiku, kitas su - su amortikais bus minti sunkiau, ir vaziuosj jis leciau. 2020-08-21 13:31, E.D rašė: > Na, OK. > O jeigu ant MTB 29 ar 27,5 colio ratlanku uzsidedi siauresne padanga kad > ir 1,6-1.8 plocio su ne tokiu "traktoriniu", miesto protektorium skirtu > kitesnei dangai? > Vis vien blogai ar pakenciamai? > Klausiu, nes aktualu, o pats nenusimanau sioje srityje, tiesiog is > bendro samprotavimo...