Tema: Re: Priuso priekis kaip tanko
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-09-25 06:42:30
Automobiliai projektuojami su deformacinemis zonomis, kurios turi
kryptinguma - tokia fizika. Kryptingumas - pagal populiariausias avariju
kryptis. Jei viena kryptimi veikia gerai - atgal bus prasciau. Cia taip
supaprastintai. Nuo 1992 metu keikvienam modeliui yra lenteles su
atsparumo vektoriais. Smugis i uzpakali nei vienam gamintojui nera
prioritetas. Dar vienas niuansas - deformaciniu zonu impulsinis
atsparumas (terminus verciu daugmaz - kaip bulviu leuke, nes nezinau
kaip kalbininkai pavadintu). Tai yra gamintojai skaiciuoja automobili
civiliniam atsparumui - tiek aktyvines, tik pasyvines apsaugos
priemones. Bet lyginti kuris auto geresnis prie 130 kalant i siena nera
prasmes. Nes atsakymas paprastas - automobilis tam neskaiciuotas ir gali
buti bilekaip. Detale gali luzti, gali linkti, gali visai
nesideformuoti, nors prie mazesnio greicio visada elgsis tinkamai.
Atitinkamai skirsis ir pasekmes.
On 2020-09-24 22:44, Herkus wrote:
> Priminsiu kita atveji, kai primusui golfas i gala ant 130 ivaziavo.
> Golfo priekis ir primuso galas, kaip is skirtingu avariju
>
> https://www.15min.lt/m/id/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/mergina-prazudes-girtas-vairuotojas-su-citybee-sostines-gatvemis-leke-130-km-val-greiciu-59-1128678#_
>