Nu tai cia kaip paziuresi. Kamsciai vienas efektyviausiu eismo saugumo didinimo budu (net delfi straipsny kazkoks ten i ta sriti isisukes egzpertass taip pasakojo). Dar efektyviau butu isvis uzdraust vazinet. Bet turetu but kazkokia sveiko proto riba tokiems dalykams. Nes tas "saugumas", kai, kad parvaziuot namo reikia prasukt rata per puse kvartalo su visais sviesoforais, nes neber buvusiu ivaziavimu, tai eina jis nx. Siaip as aisku suprantu, kad cia visiem, turintiem galimybe priimt sprendimus, px tas saugumas ir tiesiog reikia kazka daryt, nera labai svarbu ka, kad vyktu pinigu "isisavinimas", kristu otkatai ir t.t., bet nu kazkaip gal galima daryt ir protingiau butu. "Petras Jurbarkas" <info@jurbarkas.lt> wrote in message news:rkv1g2$nee$1@news.omnitel.net... > Manau, kad daug kur pagerino eisma saugumo atzvilgiu, visokiais > dedikuotais apsisukimais, juostu praplatinimais, papildomais sviesoforais > ir t.t., bet yra kliurku pridaryta irgi. Nu bet ne vienas negime su > patirtimi, tai tie kurie braizo irgi turi ismokti. > > On 2020-09-29 12:46, Ssang Yong wrote: >> Kad Kaune eismo tvarka siuo metu tvarko kazkokie visiski adaptai. Cia gal >> tokia nauja karta uzaugo, ar bbz. Sovietiniai seniai kazkaip sugebedavo >> padaryt be jokiu automatiku ir nesamoniu, kad butu kaip reikiant. Ir ne >> masinu skaiciuj cia esme, t.y. tai irgi kazkiek blogina situacija, bet >> pilna pridaryta nesamoniu, kurios blogina daug kartu labiau. >> >> "Petras Jurbarkas" <info@jurbarkas.lt> wrote in message >> news:rkuvf4$ino$1@news.omnitel.net... >>> Nu as ten bandziau suvokti, kaip imanoma sugalvoti taip tas dvi juostas, >>> kai i ta kuria reikia turi net persirikiuoti. >>> >>> Galvoju nufotkinti ir nusiusti i viesos tvarkos skyriu, kad permastytu >>> per naujo. Tiksliau galvoti nereikia, reikia viena juosta padaryti ir >>> viskas. Nors siaip ten truksta tos vienos juostos nusukimui link >>> Chemijos g., kad nereiktu ivazineti i zieda. >>> >>> On 2020-09-29 07:30, Dainiushas wrote: >>>> bet ten tas laikinas feilas tai nu nx. prieš tą naują žiedą iš dviejų >>>> juostų nei iš šio nei iš to pasidaro viena. išvažiuojant iš žiedo >>>> autostrados link greitėjimo juosta pusės automobilio ilgio, nors kaip >>>> jau minėta prieš žiedą asfalto laisvo dafiga ir jis ten net trukdo. >>>> Apendicite tam posūkiai tokie, kad ant 50 vos išimi, ženklų apie tai >>>> nėra. GaJdis vienu žodžiu ir panašu ilgam. >>>> >>>> On 2020-09-28 21:26, Apocalypto wrote: >>>>> juk daro aplinkeli nuo heso. kai sukonstruos, tikiuosi kazkaip kitaip >>>>> paskirstys srautus. nes dabar toj sankryzoj apie kuria cia postas, tai >>>>> kaip trasos startas. tipo imeti begi ir ieskai tarpuko kada galima >>>>> startuot. >>>>> >>>>> >>>>> On 2020.09.28 20:53, spam musubi wrote: >>>>>> laikinas pastovumas >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:rksn5u$s0b$1@news.omnitel.net... >>>>>>> tai Palemono/Biruliškių/Ateities tas darinys tai apskritai epic. nu >>>>>>> bet čia tipo laikina..... >>>>>>> >>>>>>> On 2020-09-28 16:04, Edo wrote: >>>>>>>> Man tai jau nepatiko kai po renovacijos paaiškėjo, kad nieko >>>>>>>> nepakeitė su posūkiais į kairę, tik asfaltą per naują užpylė. >>>>>>>> Kažkaip tikėjausi bent poros žiedinių sankryžų, ypač kur >>>>>>>> maršrutiniai autobusai iš Palemono išsukinėja ir perėja įrengta. >>>>>>>> Jau vienas panašus įvykis buvo, tik ten Cayenne fūrai į šoną >>>>>>>> įtrenkė... >>>>>>>> >>>>>>>> E. >>>>>>>> >>>>>>>> On 2020-09-28 15:51, Dainiushas wrote: >>>>>>>>> nu tai ten pakilimo takas, važiuoji ~60, tai fūros lenkia kaip >>>>>>>>> stovintį >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2020-09-28 15:04, Petras Jurbarkas wrote: >>>>>>>>>> Speju greitis tikrai ne 50 buvo pagal masinu likuti. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Ten dauguma galvoja, kad uzmiestis, nors leistinas 50, kazkokios >>>>>>>>>> tai prevencijos reiktu imtis policijai, didinti sauguma >>>>>>>>>> uzdraudziant posukius i kaire, statyt sviesoforus ir t.t. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> https://www.delfi.lt/news/daily/crime/kaune-susidure-vw-passat-ir-audi-vienas-zmogus-zuvo-trys-suzaloti.d?id=85349777 >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>> >>> >>> -- >>> - >>> Petras Jurbarkas >> > > -- > - > Petras Jurbarkas