nžn, tikrai dažnai būną, kad kažkas kažko tiesiog nepastebi. dar turim omeny, kad TA jis išduoda ne aktualiam momentui, o dviems metams į priekį. On 2020-11-18 13:27, Edo wrote: > A tai kodėl vienam inspektoriui kliba, o kitam ne? :) > > E. > > On 2020-11-17 18:13, Dainiushas wrote: >> nu nebūna šarnyrai "biskį laisvi". arba kliba arba nekliba >> >> On 2020-11-17 15:19, Edo wrote: >>> Šviežia patirtis. Automobilis prižiūrimas ir gero stovio. Vakar >>> bandžiau praeit techninę apžiūrą Raudondvario TAC. Ne taip seniai >>> buvo tvarkyta važiuoklė, nes važiuojama daug ir kai tik koks klaidos >>> pranešimas, pašalinis garsas ar šiaip kas įtartino tvarkoma >>> nedelsiant. Tai nepaisant to, kad seniukas pamokančiu tonu iš aukšto >>> kaip viršininkas visą laiką bendravo ir reguliavo, bet niekaip >>> nesutiko, kad nėra esminis vienintelis trūkumas - kažkiek daugiau >>> laisvumo kairėj pusėj ir, jo nuomone, vairo traukės antgalį reikia >>> keisti. Šiandien viskas pakeista, bet realiai nebuvo jokio reikalo >>> dar kartą servise ant stendo pastačius. Negi tokie seniukai nemato iš >>> principo kuri mašina gero techninio stovio, kuri ne, kad reikia >>> ieškot prie ko prisikabint? >>> >>> Čia jau antras panašus kartas. Škodą turėjau, variau į Taikos TAC, >>> irgi prikibo prie važiuoklės, kažkas ten tipo barška, o realiai radau >>> ant dangčio po varikliu rakčiuką paliktą/užkritusį. Nieko netvarkęs >>> kitą rytą praėjau techninę apžiūrą. >>> >>> E. >>> >>> On 2020-10-11 13:37, Teisybes Dele wrote: >>>> senas kibiras, surase i trukumus visus diskus ir kaladeles. >>>> isardzius galiniai diskai ir kaladeles nudile po 0,5mm (11 -> >>>> 10,5mm ir 15 -> 14.5 mm) >>>> >>>> vizualiai diskai aprudije - sakykim galima pritempti iki "susideveje" >>>> bet kaladeles? Ir taip ne pirma karta. >>> >> >