Aš jau važinėju istoriniais, ir ta pati perspektyva važinėt tokiais kol akys matys. Bet su istoriniais irgi niuansų pilna, kurių pagrindinis tai detalių tūkumas. On 2021-01-14 15:18, eSSas wrote: > On 14/01/2021 15:10, Sail wrote: >> Jo mačiau, nx nx tokia perspektyva. Norisi galėt užsivesti mašiną kada >> nori, o ne kada leis. >> >> Bet turėtų būti onboard fiksacija. Draudimas dafiga sutaupytų ant >> nedraudiminių įvykių. Galėtų inicijuoti. > > Taigi jau įvedinėja tą dalyką, EU irgi. Kol kas bus nuomojamose (ar tik > ne nuo 2023), o po to mums bus pabarabanu. Aš asmeniškai išvis su > istoriniais modeliais planuoju važinėt, kol akys matys. > > Šiaip ne, geriau NEįnicijuotų. Nieko tai neišspręs, o problemų pridarys > garantuotai > > S. > >> On 2021-01-14 15:04, eSSas wrote: >>> On 14/01/2021 14:39, Sail wrote: >>>> Tai būtų logiškas sprendimas. Bet logika ir gamyba dvi skirtingos >>>> sritys. >>>> >>>> Laisvai ir nebrangiai galima būtų padaryti logerį, kuris kaip >>>> lėktuvo juodoji dėžė fiksuotų automobilio judėjimo parametrus. >>>> Avarijos atveju nebūtų klausimų dėl greičio ir pan. >>>> >>>> Visokios navigacijos turėtų būti modulinis, keičiamas sprendimas, >>>> kur seną išmetei naują įdėjai. >>>> >>>> Bet nėra. Ir tikriausiai nebus. >>> >>> Ir dar kaip yra. Tik ne EU ir ne onboard duomenų fiksacija. >>> >>> Matei tą DieHard seriją, kur Vašingtoną niokojo? Tu manai ten buvo >>> fantazija, kad dylership'as vietinį opelį per nuotolį užvedė? Nė >>> velnio, realybė >>> >>> S. >