Tema: Re: Tomai,
Autorius: markatas
Data: 2021-03-11 17:43:36
Oi tikrai ne, dabartiniai botanikai - moteriško sudėjimo vaikinai net
nemoka ratą pasikeisti, kviečiasi tech pagalbą. Tai apie tai, kad pas
juos tvarkinga mašina būtų tikrai nepatikėsiu. Viena iš istorijų - čia
pas mane užsidegė raudona tepalo lemputė (galiausiai kad tepalo
išsiaiškinau pagal atsiųstą nuotrauką, nes prieš tai buvo ji
"kažkokia"), gal galiu užsiregistruoti diagnostikai, laiko turėsiu po
savaitės, bet čia turbūt nieko tokio, kad kelis kartus iki Klaipėdos
suvažinėsiu, nes ta lemputė jau antra savaitė užsideginėja? :)

markatas