daimleris sitame reikale kaip visada aukstumoje - taip susuka visa reikala, kad galu gale pats nebesusigaudo kas prie ko, taigi tenka keisti modeliu zymejima :) dabartiniu metu yra taip: turbodyzelis OM651 (realiai 2 turbos) yra 2'143 ccm darbinio turio. o bet gi taciau su juo gaminami modeliai 200 CDI (136 ag), 220 CDI (170 ag) ir 250 CDI (204 ag). kad benzininiai neatrodytu gausiai lazovai, modeliai su jais buna 200 CGI (180-184 ag) ir 250 cgi (204 ag), nors darbo turis 1'796 ccm. beje, panasiai yra ir top-modeliuose, ten atmosferinis v8 6.2 ltr. variklis (525 ag) naudojamas 63 AMG, o v12 6.0 ltr. biturbo (612 ag) - 65 AMG. p.s. suprantu, kad skamba neitikinamai, nes juk visi zino, kad is litro 100ag gali isspausti tik japonai, bet yra kaip yra :/ "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:h6lg82$1a3$1@trimpas.omnitel.net... > sakyciau labiau atspindi tam tikra "galia" kuri buti su tam tikra > kubatura, senesneje kartoje >