Pas mane 05' sedanas. Bet su tuo varikliu tik nuo 05 ir pradėjo eit. Posūkiai dar sparnuose, tai net ir nežinau ar čia tas byrantis varijantas ar nebyrantis. Pirkau pernai gruodį, nuvažiavau ~30k. Kol kas keičiau tik tepalus ir padangas. Odo rodo 140k, kol kas viskas gamykliška, pakaba laiko (prieš tai važinėta fokiečiuose). Yra smulkių plasmasių pagirgždėjimų salone, bet nebaisiai ir neerzinančiai (aš tokiem dalykam l jautrus). Variklis dirba gana tyliai (analogiškų metų tdi kur kas traktoriškesnis), salone izoliacija normali (žinant kad tai japonas, netgi nebloga). Ghm kas ten dar.. greičių dėžė parinkta gerai, net nemokančiam važiuot užgest turbūt neįmanoma. Variklis vynioja smagiai, bet kai gerai pamaigai tai ir sąnaudos išauga. Šiaip toks gana neblogas variklio/masės santykis, nes norint ekonomiškai važinėt galima sutilpt į 6 litrus užmiesty pilnai pakrauta. Na bet man taip nevisada gaunasi :D Kurą reik pilt tik gerą (kaip ir visiem naujesniem), jokio skiesto iš fūristų "už pigiau" niekad nebandžiau ir nebandysiu. Dėl d-cat filtro variklis 05' metais buvo vienas ekologiškiausių, bet dėl jo turi pilt low sulphur dyzelį (Lietuvoj jau kuris laikas tik toks ir yra), bet jei kokio baltarusiško užpilsi, hz kaip bus ;] Taip pat ir tepalas eina brangesnis (irgi be sieros). Aij dar vienas momentas- ratų skylės visiem kitiem avensiam 5x100, o šitam būtent su tuo varikliu- 5x114. Kolkas nežinau kaip dalių kainos, kai prireiks ką keist tada ir aiškinsiuos. > jasna, ieskosim posukiu veidrodeliuose :) > a siaip, kaip eksploatacija, brangi? kelinti metai pas tave, ka keist ir uz > kiek reikejo?..