Butent, viduje jei ir nurukes laidas bus kibirkstis praeis, juk paskirstytojas skirstytojas isvis neturi tiesioginio kontakto konstrukciskai. -- vyt/ /e 36 318 tds caravan. "Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> wrote in message news:h82hvo$hbk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>Pasak ju, jos turetu buti 0,4 omu.Jei tokia nebus, juos pasikeisti > > Totaliai nusisnekejo. Arba tu kazka ne taip isgirdai. > >> Pasimatavus, vieno laido yra 5 kOm, vieno 8 kOm ir 2 laidu - 7kOm. >> Realiai kokia turetu buti ta varza?Ar gali del tokiu skirtingu varzu >> negraziai dirbti variklis? > > Tokia varza ir turi buti. O varza priklauso nuo laido ilgio. Mazdaug > 10kOm/m. > Tai paziurek, kaip ten ta varza kinta priklausomai nuo laidu ilgio. > Bet varzos matavimas dar nieko tokio nereiskia. Varza parodo, ar pats > laidas praleidzia srove. > Bet ji neparodo, ar to laido izoliacija yra gera, ar laidas nemusa kur i > mase ar kitas detales. O tai yra gerokai daznesne problema, nei vidinis > laido nutrukimas. >