chuinia tie furiniai, reik is laivu imt, ten tai vescius "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message news:h9r77t$bir$1@trimpas.omnitel.net... > as ir balsuociau, kad sekanti dainiusho akcija butu: tolimosios sviesos > ant stogo, plius garsiniai 'oriniai' furu signalai!!! > > "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message > news:h9r5a2$9ko$1@trimpas.omnitel.net... >> Ironiska yra tai, kad tada jie ijungia savo tolimas ir tada tau belieka >> vaziuot i sviesa, ir kartais susidaro ispudis, kad jiem nera px ant kitu >> vairuotoju, o kad jie rimtai nesuvokia kad akina.. Vis pamastau apie >> "antro lygio tolimasias" skirtas akinti kai jie atsako tolimosiomis :) Ir >> kita beda, kad kai apakini toki, dar kelios nekaltos masinos aplink ji >> irgi gauna.. >> >> -- >> ---------------------- >> www.videocut.lt - Pigus video montažas! >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:h9r4rq$94e$1@trimpas.omnitel.net... >>> Su salyga, kad tamsaus laiko vis daugiau, vel darosi aktuali gzenonu >>> problema Nezhinantiems primenu - gzenonas yra kitaicu sugalvota >>> nesamone, >>> kuria kvaili zhmones deda i savo automobiliu zhibintus, galvodami, kad >>> tai >>> jiems pagerins matomuma tamsiu paros metu. Ish tikruju gi, dazhniausiai >>> netvarkingi, zhibintai tampa galutinai netinkamais naudoti, shviechia >>> bet >>> kur bet kaip ir ne tik kad nepagereja matomumas (o su visokiais >>> madingais >>> 6000K ir daugiau gzenonais ir suprasteja), bet ir yra stipriai akinami >>> kiti >>> eismo dalyviai. Taigi, tautieti, nebuk abejingas - pamates kelio >>> nematanti >>> vargsha, ijung savo tolimasias shviesas. Tebuna jam shviesu! >>> >>> >>> Dainius >>> >>>