Visada yra alternatyva nusipirkt brangu mersa ir vazinet kol suges viena karta, nes neliks bapkiu net remontui is to "pigiai islaikomas/negendanis beveik niekada". Geriau jau tegu sugenda du kartus per metus nestambiai negu viena karta per 3m bet taip kad atsimojuosi kalna $. Be to labai daznai "taupos" tipo automobili pasiemes susimoki kaina viena, o skirtumas tarp "taupos" ir "ne taupos" auto buna tokia, kad ta "taupos" pavyksta kapitaliai suremontuot ir dar likuti i banka pasidet ateities gedimam salinti. Dar reikia ziuret i km skaiciu ir vaziavimo kultura. Ne retai "taupos" tipo automobiliukam tenka "sunkiu tapkiu" savininkai kurie buna pakankamai tingus vaira prasukant pro duobes. Na ir kam cia vargintis, juk vairuoji "taupos" automobili uz kuklu biudzeta, kas cia tokio kad ikalsi kur ar ilenksi, gi px. O tas kuris perka "ne taupos" auto vaziuoja ir bijo kad neduok dieve kas nutiks, vaziuoja akuratniai ir garbingai. Nors tiesa, esu mates viena veikeja kur statybai naudojo A6 avant 2005m 2.5TDI cementui veziot :D "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message news:ha1t9i$uvg$1@trimpas.omnitel.net... > tema yra tai, kad poziuris "pirk senika, nes as esu taupos gerbejas ir man > senikas yra labai gerai" yra pieva. kriterijus nebrangiai islaikomas dar > nereiskia, kad verta vazineti troleibusu. juolab, kad seniko tco yra > nedziuginantis, tik daznas taupos megejas dazniausiai nepajegus ji > suskaiciuoti. > > > > "Andrius" <betkas@betkur.lt> wrote in message > news:ha1sir$u48$1@trimpas.omnitel.net... >>o visgi jei siekiamybe vaziuoti be problemu, o jei kas suges, greitai >>pasitaisyti. Tas yra labai net variantas. Dujos, tai cia asmeninis >>reikalas. Prasom nenukreipti temos. > >