<HTML> <HEAD> <TITLE>Re: Reklama: Kebulo ilenkimu remontas be dazymo</TITLE> </HEAD> <BODY> <FONT FACE="Verdana, Helvetica, Arial"><SPAN STYLE='font-size:12.0px'>Visur savi niuansai. Jei matai, kad normaliai nesigaus, iskart pasakai galima rezultata, tada jau klientas sprendzia ka daryt...<BR> <BR> <BR> On 10/5/09 12:43 AM, in article hab4qc$9vm$1@trimpas.omnitel.net, "Splitas" <splitasNOSPAM@mail.lt> wrote:<BR> <BR> </SPAN></FONT><BLOCKQUOTE><FONT FACE="Verdana, Helvetica, Arial"><SPAN STYLE='font-size:12.0px'>Jo?:)<BR> O kaip vertint atvejus "sito neiseis, nes ten lyg ir spakliuota; sicia neapsimoka, nes per giliai dazai ivaryti"? Tipo kaip neisiskaiciuoja i geru darymu statistika?:)<BR> </SPAN></FONT></BLOCKQUOTE><FONT FACE="Verdana, Helvetica, Arial"><SPAN STYLE='font-size:12.0px'><BR> </SPAN></FONT> </BODY> </HTML>