As nesakau kad geresnis.. Sakyciau gal net atvirksciai ;) "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message news:hb1kqj$9ru$1@trimpas.omnitel.net... > ---------------------- > Nusiperku srotini siurbli, nuvarau I oficialu servisa. Sutvarko, sumoku > pilna kaina. Israso lapa kad buvo tokia masina su tokiu gedimu. Viskas OK. > ------------------- > > kuom belgikas oficialus servisas geresnis uz LT oficialu servisa? > > VNO > > > "Staska" <staska_s@yahoo.kom> wrote in message > news:hb1jvb$8fd$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "Gimp" <gimpas@[gmail].com> wrote in message >> news:hb1iu6$6pr$1@trimpas.omnitel.net... >>>O tai cia siurblyje problema? kazkaip neitiketina, kad 2 siurbeliai >>>vienas >>>po kito islektu. >> >> Manau, kad problema koloneleje arba slangose,o ne siurblyje. >> Logiskai mastant belgai teisingai elgiasi siusdami nx. Jug jie net nemate >> kas dabar per gedimas atsitikes. O lietuviskas servisas gali parasyt, kad >> ir >> vairo stiprintuvo skystis pateko ant paskirstymo dirzo, del ko sis >> nutruku, >> linko voztuvai ir t.t.. ir tada duokit man 2000e nes sugedo ir viska >> aplink >> sugadino jusu ideta detale.. Nu nebuna taip.. >> >>