Bet ar realiai yra ryšys tarp muito dydžio ir mašinos apdaužymo? Aš irgi varvinau seiles į tas '09 Mazdas, bet kaip beskaičiavau 40k minimum išeina :/ "NovRus" <noreiko@gmail.com> wrote in message news:hb7i3p$1js$1@trimpas.omnitel.net... > yra muitines deklaracija, kurios Regitra nebepraso ,taigi ji lieka > savininkui. > be Copart`o yra daugybe aukcionu, is kuriu foto neistrauksi ir nepamatysi > kas buvo :) > realiai turint 23 000 grynu, labai ziureciau i naujaja mazda 6 nuo 09m , usa > jos visai uz prieinama kaina padauztos nueina, aisku reik + remontui turet > lt ir + muitui ;) > > "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message > news:hb7glg$voc$1@trimpas.omnitel.net... >> Rageliu netikėčiau, bet gal yra dokumentai rodantys muito mokestį? Muitinė >> čekių kaip maksimoje neišduoda ? >> >> Nesusidūręs tai ir klausiu. >> >> "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message >> news:hb7gam$vc7$1@trimpas.omnitel.net... >>> paskambink man i rageli, pasakysiu, jog visus 7k sumokejau muitui. >>> jo, visgi zmoniu naivumui ribu nera... >>> >>> >>> >>> "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message >>> news:hb7di1$sd0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Gerai, turint VIN'ą, carfax'o išrašą, copart'o fotkes, ką dar galima >>>> sužinoti, kad sumažinti galimybes būti išdurtam? Vienam pardavėjui >>>> skambinau, tai gyrėsi, kad 4500 lt muito sumokėjo, o tai yra labai >>>> krūta, >>>> nes reiškia, kad mašina mažai daužta buvo, o jei muito uždeda 1000-2000 >>>> tai lavonas. Yra tiesos ? >>>> >>>> >>>> "M@G" <mindistk@takas.LTL> wrote in message >>>> news:hb7chl$r97$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tai jei yra aukc. fotkes, tai buvusio lavono neperki, o jei neduoda tu >>>>> fotkiu- tai gal ir lavonas buvo... >>>>> pats zmonai pirkau 04' 2.3 tiesiai is usa nestipriai pamusta ir maza >>>>> rida, >>>>> tai jau 3-cia sezona pradejo zulint- po atstatymo papildomu jokiu >>>>> investiciju aprat tepalo ir nubraizyto buferio nepareikalavo :) >>>>> o tas 3l nebaisiai tevalgo, jei tapke nesunki (koks 1-1.5l virsaus, nei >>>>> 2l >>>>> ar 2.3l) >>>> >>> >>> > >