kuo is principo skiriasi "dabartiniai" ir "priestvaninaiai" elektros varikliai? "LinasM" <konferencinis@freemail.lt> wrote in message news:hba2q5$r6o$1@trimpas.omnitel.net... > Butent, dabartiniai 30kW elektriniai varikliai gali duoti virs 200Nm, kas > praktiskai atitinka 2l benzino varikli :) Dar vienas didelis pliusas, kad > sitas sukimo momentas jau yra nuo 0rpm. > > "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message > news:hb9s5b$j19$1@trimpas.omnitel.net... >> Prieš pradėdamas ploti katučių ir viešai rodyti savo neišprusimą >> pasidomėk elektros variklių privalumais. Tada gal dašus, kad 30kW tai >> tikrai gana ĮSPŪDINGA >> >> >> >> "johnrembo" <klauss.fumuldavijus@gmail.com> wrote in message >> news:hb9r44$hii$1@trimpas.omnitel.net... >> >>> ispoodingai: >>> >>> http://vz.lt/4/straipsnis/2009/10/13/Subaru_varys_boxer_tipo_hibridine_pavara >>> >>> "Visų varomųjų ratų automobilyje yra 2,0 l benzininis agregatas su >>> turbina >>> ir 2 elektros varikliai (suminė abiejų galia - 30kW). Daugiau techninių >>> duomenų gamintojas kol kas nepateikia." >>> >>> visai kaip pas SMART'a, tik ten 0.8 l, o ir be turbinos (o gal su?) bei >>> elektros...technologinis regresas? >>> >>> > >