1. greit galima vaziuoti turin praktiskos, todel nera ko daug tiketis. 2. trajektorija tvarkinga manau paciame kartodrome bus. jei masina vairuoji, tai manau jau is esmes daug bijoti nereikia :) uz panas (gal) greiciau pravaziuosi. paaukok pora ratu, kad ratai bent kiek pasiltu. na ir kartu bandyk "apagauti" ties kokia riba kartingas praranda sukibima. p.s. nepamirsk trajektorijos :) p.s2 greitesnis vaziavimas i posuki nereiskia, kad rato laikas del to pageres. VNO "E=MC^2" <salionikai@gmail.com> wrote in message news:hbs0hg$hbi$1@trimpas.omnitel.net... > Na paskutini ir pirma karta bandziau jau sia trasa, niekaip neikertu posukio > po 2 - os tiesiosios, pastoviai arba greiti pamesdavau arba gaudavau > apsisukt... > > -- > E=MC^2 > > > "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message > news:hbs0ei$h79$1@trimpas.omnitel.net... >> pirmus ratus pasiianalizuok trasa ir ziurek vaziavimo trajektorijas >> aisku jei svoris zmogaus didelis tai jis ir nelaimes... >> >> "E=MC^2" <salionikai@gmail.com> wrote in message >> news:hbrvs3$gbk$1@trimpas.omnitel.net... >>> Su salyga kad vaziuosiu 2 karta, sakau gal kas patarimu mestels kaip >>> vairuoti? Nesinori likti pabaigoje, o tuo labiau kad ir moteru planuoja >>> vaziuoti :) >>> Pastaraji karta prie galo majacinausi ant slapios trasos... >>> >>> -- >>> E=MC^2 >>> >>> >>> >> >> > >