nereikejo. jiem ir normaliu vaziuokliu pasatui nereikejo tai sukiso aliuminine kad per detales atsiimtu 10k daugiau:)) sakai be vargo :) kazin kaip ten be vargo :) paimkim 00m TDi ir HDi ir uzkurkim salimais du tokius daigtus, skirtumas manau ~15dB. kodel??? kitas reikalas: abu pagazuojam iki redlino paziurim i duslintuvo ismetima: HDi dumu beveik nerasta, o pvz guolis, passats, ar avdi dumu kamuoly sedi. KODEL? ekologija? gaila bet prancuzai dyzeliuose tolokai lenkia fricus "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hdjkkh$hs5$1@trimpas.omnitel.net... >O vat ir ne :). Prieš 10m VAG'ui nė velnio nereikėjo to Common-rail'o. Nes >jie turėjo savo, tobulesnę, patikimesnę ir leidžiančią be vargo užtikrint >atitikimą to laiko ekologinėms normoms kuro įpurškimo sistemą. Taip, su >laiku tą lygį pasiekė ir common-rail'as, ir VAG'ui tokiomis aplinkybėmis >būtų daugiau nei kvailą vienam finansuoti nuosavo kuro sistemos >developinomą. > > "Marko" <mariuska@inbox.lt> wrote in message > news:hdjfs5$9le$1@trimpas.omnitel.net... >> mes Lyginam SU 306!!! HDi opesne kuro sistema-sutinku, taciau kas liecia >> vibracija, garsa etc tai TDi tolokai atsilieka. Plius pats valdymas. Jei >> net didieji avdi ziedu valdovai prie comom rail sistemos pereina naujuose >> modeliuose (ka prancuzai jau pries 10m isriege) tai ka jus kalbat mielas >> :) >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hdjfj1$97o$1@trimpas.omnitel.net... >>> OOO!!!! Nori pasikalbėt TDI vs HDI? :D >>> >>> Beje, Polo su 206 reikia lygint. Vis dar malonaus komforto pojūtis? >>> >>> > >